January 1, 2009

hello 2009

blabbed by Amira Zafirah at 1/01/2009 12:00:00 AM
New Year's resolution.
I've never had one.
NEVER.

so, why bother now?
right.

Happy New Year peoples.

DuaRibuSembilan // TwoThuosandNine
huwm. aku bakal 19 tahun dalam mase 8bulan 18hari.

aku perlu segera cari calon ni.
aku nak kawen awal.
bule?

tanak la.
kenape aku fikir pasal kawen?
sedangkan Yana sedang berperang dgn dirinya utk melawan virus virus cancer yang lahanat tu.
sedangkan aku perlu fikirkan tentang study aku, perlu atau tidak aku drop satu subject,
sedangkan aku perlu fikirkan tentang bagaimane utk membuat diri lebih devoted kepada yang Esa.

dem.
aku selfish.

aku ada satu plan.
aku nak stress kan diri aku.
aku tanak chill lagi dah.
aku nak stress dan stress dan stress.

baru bule kurus.
baru bule pakse diri nak blaja.
baru rase sedar diri sikit.

yea.
stress kan diri aku.
Qayyum, you are soo good in this.
HA HA HA.

sinis sungguh.

ciao.

1 extra blabbing on "hello 2009"

Anonymous said...

happy new year dear!

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal