January 21, 2009

demokrasi

blabbed by Amira Zafirah at 1/21/2009 06:18:00 PM
haha. demonstrasi sebenarnye. tp, aku sesampai je kt college je dgn selambe nye ckp dgn Kadi betol ke today ade demokrasi. seperti yang dijangka, aku kene bahan the whole day la en. siot betol.

oh. this event was yesterday. katenye start at 11am. good la kan cause I have only 1 class. so, bule jgk la jenguk jenguk. Jenguk saje okay, bkn join. kose den, domam lgi kang taw. haaa. dh cukup time pon, tade ape2 je. ade la 3-4 orng abg2 kakak2 bg fliers boikot brng2 Israel. I was like, ekelleh. ni je ke. so, dgn muke tak malu nye, aku pgi la ckp dgn one of the volunteer and dia ckp, ni je lah. tade ape2 pon. aku senyum and blah. haktuui. buat aku excited je okay. aku siap bwk shotgun sume taw, skali ni je ade. hampeh. so, dgn hati yg luka lara, aku ajk la Loqman and Kadi balik. Tapi, hehhe. on the way nak balik, Loqman singgah cafe. tu mmg la tempat paling favourite dia skali en kt college tu. haha. Kadi pon join jgk, aku pon tunngu je la kt tepi en, tetibe je, dlm pkol 11 lebih lebih mcm tu, ade orng azan. haha. mmg tekejut berok la en. tgk dkt area surau mcm ramai je orng, skali aku usha punye usha. baru la nmpk ade orang bekumpul2. lelaki je sume taw, penat la aku suro si Luqman dgn Kadi pi la tnye2 kan, lmbt lg ke ape ke. hareeeeem. malu semedang. aku sunat lg skali kang bru taw. haha. so, aku dgn muke yg tebal nye, pgi la kt abg2 senior tu. tnye2 diaorng kte nk berarak dh. aku pon ckp la nk amek gmbr bule tak, waaah. suke kau nyah. laju je masing2 nk pose. haha.

so, here's some of it.
*aku stop type sbb prasan mcm dh pnjng je. cnfrm korang tak bace. grr. haha*
dah amik gambar ape sume, this one guy dtg kt aku and asked
"dik, ni nk hntar masuk kt TV3 ke?"
confirm2 la aku gelak en. haha. aku ckp la tade la bang. saje je. haha. ngengg.
selesai sudah. pulang lah kami.haha. Kadi ngengg.masuk dalam kete, teros mkn ubt. nnt demam.
oh. lihat rambut aku, masih panjang lg en.
petang mase ni lah baru potong nye.waaaaa :(

2 extra blabbing on "demokrasi"

eyqa myqa on January 21, 2009 at 8:33 PM said...

gylee smngat ko nak ambik gmbr ape sume. haha. kejadah oke!
anyway, good job!

Munirah Abd on January 21, 2009 at 11:36 PM said...

hahah.kita pun penah gak org tanya camtu if bwk my baby..nnti ada lah makcik2x tanya "dari surat khabar mana ni dik??" hahahha

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal