January 20, 2009

my Sunday

blabbed by Amira Zafirah at 1/20/2009 01:23:00 AM
syoook. bawak kak Leen pagi jalan jalan. hehe. mcm la kak Leen tu orang kmpung mane ntah yg baru masuk KL en. haha. tade la. kak Leen kan dh lame asek teperuk je kt dlm hosp tu. so, saje2 la bwk dia pgi jalan2, tengok dunia ni ha. Yana pulak kt hosp, bapak nye jaga. sian Yana, kalau tak, dia dh dpt ikot taw. haih. takpe la. nk buat camne.

arrived at hosp at nooon. tunggu kak Leen turun bawah, tp cam agak lambat sikit la sbb Yana tak kasi mama dia pgi. nangis2 dow, tp nk buat camno. takpee, ayah nye ade. pepandai la dia pujuk en. kate pon anak dia. haha.
then, asked kak Leen, nak pgi mane. dia ckp tataw. aiyoo. mule2 dia kate pgi KLCC je lah. so, okay lah. tade hal punye. skali dh masuk loke yew, dia kate nk pgi Pavy pula. aiyoo. okay, tade hal la kak ooy. satu jalan je seyy.

sesampai di Pavy, melantak dulu. hehe. lapa siak. masing2 tak makan lgi okay. pdahal dh masuk lunch dh tu. hehhe. mcm tak biase je en. so, kami pon jalan jalan jalan la, beli brng sume.
kitorng jalan sampai ke Sg Wang okay. haha. kak Leen ckp dia nk pgi sane. aku mmg no hal la kan, itu dh mmg rutin aku. kak Leen la takot tak larat ke ape ke, sbb hari panas doww. tp, dia nk pgi jgk. so haal. haha.
dah la, tgk gmbr saje okay. mcm penat je nk type pepanjang :P
foodcourt, lunch time
ade this one bull/cow besaaaar dpn Pavy. ate tahun ni tahun lembu kanfitting room Forever 21ooh. ade tarian singa ke naga eh? haha. best ooh. bdk2 je taw yg main tu sume

3 extra blabbing on "my Sunday"

atty's on January 20, 2009 at 9:54 AM said...

kalo fir tgk tarian singa nie mesti takut..

ssin on January 20, 2009 at 10:10 AM said...

layout baru woot woot
word verification-entexu

lil^RED799 on January 20, 2009 at 12:09 PM said...

header baru adelah comeyl dan kelakau....hehehhehe tersembur akak gelak bukak blog amira nih... hahahhahahha

eh eh...am missing the lion dance lah....aaa syioknye.....

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal