January 11, 2009

Day 20

blabbed by Amira Zafirah at 1/11/2009 10:17:00 PM
pejam celik, pejam celik. dah lame dh kan Yana ddok hosp.
rase mcm baru je semalam dia pgi clinic.
rase mcm baru je semalam tgk dia kt rumah ni baring baring.
rase mcm baru je semalam tgk dia menari nari dpn tv dgr lagu michael jackson dia.
rase mcm baru je semalam tgk dia bising2 kt rumah ni, jalan sane sini buat hal dia.

cepat kan mase berlalu.
kite langsung tak sedar. bile dah sedar, mula rase rugi. mula rase mcm tak percaya.
mcm aku lah. tahun ni sudah masuk umur 19thn. tahun dpn cukup 20, lg one year cukup 21 sudah. illegar utk clubbing. erk . apakah? :D

Yana okay je. mcm tu jgk la dia. still in quarantine tu. takbole lg jumpe jumpe orang sume. haih. bile nak dia nak kuar dr situ. Yanaa oooy.

kak Leen pon okay. her friends pon never ever stop giving her spirits to survived.
tgk dia pon okay. kak Leen tu kene selalu dilayan, jgn bg dia mengelamun. kang ape2 la dia fikir.
taw2, meleleh je taw.
Mak pon same. mak will be okay if dia tgk anak2 dia okay. so, kitorang sume kene okay so that mak will be okay.
faham?

chop. nak update pasal diri aku bule tak? kalau korang kate tak bule pon. aku tetap akan bule kan jgk. haha. whatever.
mula mula, Ezan left to Aussie. its such a big lost la kan. jauh siot. but thank god to Internet. ade YM, MSN, Skype. senaaaang hidup taw.
then, Wawa pulak left me. blaja dkt UiTM Lendu. the minute I know that she got the offer, I cried like shit. sumpa. asked Ady, mase tu tgh webcam dgn dia kott. haih.
now,
Chin pulak. off to Poly Pasir Gudang. deeeem. seumur hidup aku kenal minah ni, belom penah kitorang berpisah okay. deem.
couple of weeks before she left pon, my relationship with her is not very good. selalu je gado. ade je drama sane, crisis sini. ade je la yang tak kene.
taw2 pulak, dia nk pindah sane. haih. bkn la nk kate aku menyesal sbb aku slalu je crisis dgn dia lately, tp mcm yea lorw. of all the time, knpe time2 ni jgk nk crisis nye kan. haih.

rumah aku kosong. dulu rumah ni. mak aaai. mcm ade kenduri je. lgi2 hujung minggu. bekumpul kitorang sume adik bradik. dgn bdk2 ni nye lgi. riuh betol okay.
now. langsung tade. Mak, Baba dgn aku. bile malam, masing2 penat. masuk bilik, buat hal sendiri. haih.
sunyi je hidup aku sekarang.

guess I have to get used to it lah.
terpakse kan.

1 extra blabbing on "Day 20"

Anonymous said...

i missed the old time too !!!
miss it a LOT !!!
miss my aiman tooo...

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal