January 4, 2009

neighbours and perot :D

blabbed by Amira Zafirah at 1/04/2009 06:08:00 PM
I love weekend ini. Friday class ponteng. haha. bule?
lecture mengade. aku ade, kau tade. aku tade kau ade.
bule pulak mcm tu en. Grr. haha. whatever.

syoook sbb lepak2 with my neighbours, Farahin and Farha. diaorng ni name je neighbour, tp bkn nye ade kt rumah tu. Grr. suka sgt dduk rumah Opah. nasib la this weekend diaorng ade. syok sikit taw.
yeeeey.

on Thursday night pg Jusco Setiawangsa lg. Baba suke betol pg sane. haha. oh. Aiman pon ikot okay. suke je dia dpt jalan dgn kakak kakak ni :)
tayang perot

cover perot


haha. bule? lemak melambung lambung kott mase melompat. HA HA HA.
imagine, kalau Luqman mcm mne la en? *gelak setan =)) =)) =))*
yes Luqman, I know you hate me even mooore.
HA HA HA.

tomorrownya, kami berLumpuran. haha. jalan2 di Kuala Lumpur. oh. rindu nya aku pada KLCC. haha. jalan lengang oooh. best giler bawak kete. baru la ade mood, oh. ni mmg jalan bapak aku. haha. bule? malam nye, melepak lagii. kalau aku dapat melepak tu, fhm2 le maksud nye en. mmg house line clear lah. hahaha.

lepak dkt RHB, lame oooh. manusia manusia yang ade, haruslah orang yang same. haha.
Chin. Pole. Malek. Qayyum. Ady tade sbb tak sehat and cousin dia dtg kt rumah. so, aku replace dgn neighbour aku. haha. sukati la en.
takpe, sume bule ngam punye. tade hal.

setelah puas mengeluarkan hampir ke semua air liur di mulut ini menerusi gelak tawa yang tak hengat punye, haha. after dh puas, begosip, mengutuk, membahan dan seangkatan dgn nye.
kitorng move pg McD Tmn Connaught. hehe.
here comes the silly part. I SLEPT. haha.
mengantuk baii, aku bgn awal kott, dgn jalan2 nye lagi, mau tak penat. so, bile aku letak kple ats meja mcD tu, Farahin dh main2 rambut aku. waaah. syok je rase, mmg teros lelap lah. dgn sejuk nye en. haha. sedar, diaorng kejot aku sbb nk balik. hahaha.

0 extra blabbing on "neighbours and perot :D"

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal