April 21, 2008

ugly duckling

blabbed by Amira Zafirah at 4/21/2008 03:16:00 PM
tadi, online myspace. gune account Pole.
tgk la girlfriend baru si Dia.
tidak la baru mane. since aku masih dgn dia, mmg dia ade scandal dgn perempuan tu.
tp aku baik, tak kisah. dugaan semua tu.

*haih*

Between aku, dia dan perempuan tu, I am the ugly duckling.
chop. the ugliest ugly duckling.
perempuan tu cantik, jauh lebih cantik.
putih, bkn mcm aku, hitam, pkai fair and lovely pon belom tentu bule seputih perempuan tuh.
badan dia cantik, kurus. lsg bkn mcm aku, gemok, lemak lebih sane sini.
memang jauh lg mata dia sedap memandang perempuan baru itu, berbanding perempuan lama ini.

takpe lah. dah itu pilihan nya.
at least aku taw kenapa, an obvious external differences between us.
memang tunggu masa je. tinggal kan aku, ambil perempuan baru.
jauh lebih bagus, mungkin itu fikiran nya.

memang bule mengerti lah sekarang, kenapa dia memang betol betol senang nak lupakan aku.
memang betol betol senang nak tinggal kan aku.
memang aku betol betol faham.

*mata pejam*

8 extra blabbing on "ugly duckling"

Perempuan Petak on April 21, 2008 at 3:48 PM said...
This comment has been removed by the author.
Perempuan Petak on April 21, 2008 at 3:50 PM said...

There are cool, loving, single men in the world.Find one of them to go out with ;)

You know you deserve to have a great relationship.

"Cinta tak seharusnya memiliki"

Good luck ;)

Amira Zafirah on April 21, 2008 at 3:57 PM said...

thanx babe :D

Perempuan Petak on April 21, 2008 at 4:12 PM said...

Saya pernah melalui situasi yang sama okey ;) But the difference is dia masih 'terhegeh-hegeh'. Now, after a year, im happy with my life n my nu bf. Never happier in my entire life ;)
Cinta tak dtg dalam masa yang singkat. Mungkin kamu perlu tunggu lebih lama sedikit tapi hasil nya? haaa.. hehe

Jangan tunjukkan kamu lemah ok?

Kita semua(perempuan) harus kuat ! And i want u to be strong okie? hiphip hooray !

Amira Zafirah on April 21, 2008 at 4:15 PM said...

I'm trying its jst that, sy bru sje dpt tau dia dh declare dgn perempuan baru.

hati remuk sebentar.

hopefully :]

Perempuan Petak on April 21, 2008 at 4:19 PM said...

Haha ye ke?

Its ok la darling, kamu boleh dapat lebih dari tu. Percaya lah ;)

Tak perlu remuk. Well, senang cakap kan? hehehe well, u got friends to hang out with. So dont waste ur tears k.

got work to do. tc

Amira Zafirah on April 21, 2008 at 4:25 PM said...

haaa. i need some time.

okay, thanx so so much okay.

ElyanaAzhar on April 24, 2008 at 11:14 PM said...

hi amira..i've been thru dis kind of relationship jugak..lagi terok, dia tuduh buruk2 kan i kat nu gal dier dat time..and kat i dier buruk2n nu gal dier pulak..haih..x paham haku..

like sarah san said, jgn tunjuk kita lemah..menangis sepuas2nya ok??let them out until u rasa puas..then move on..believe me, one day u will get someone much more better than him..

my ex bf tuh da nak kawen pon sabtu nih..but dgr kata masih lagi menggatal with someone else..boley??keji kan??

just remember that mmg ramai lelaki yg spesis mcm nih but there are still lot more of them yg baek2 tau..cheer up k sis??be strong tau??pegi ajak dik bu tido sama2..ehehehe

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal