April 21, 2008

1 minute 27 second Conversation

blabbed by Amira Zafirah at 4/21/2008 07:10:00 PM
Dia : Hello... *nada agak keras*

Aku : Hello *suara konon mesra*
: busy ke ?

Dia : takde lah

Aku : oo. kat rumah yeh?

Dia : hhmm..

Aku : baru bangun tido?

Dia : lebih kurang laa

Aku : oo. ni saya nak tanya ni
: gmbr2 saya dlm handphone kamu dh buang?

Dia : ade dlm PC

Aku : sume2 yang kat dlm folder tuh?

Dia : *menggeliat*
: kenape?

Aku : takde la, if kamu dh buang semua, sy pon ingat nk buang lah

Dia : oh, macam tu pulak

Aku : yelah, dah kamu buang. takde maknenye saya nak simpan

Dia : *mengeluh*

Aku : Kamu dah buang ke tak?

Dia : takperlu taw lah.

Aku : dah buang ke tak?

Dia : takperlu taw lah.

Aku : mesej sume dh delete?

Dia : dah dah. inbox dah clear sume.

Aku : ow. okay. tu je lah nak tanye. thanx. bye.


*letak gagang handphone*


*tears flooding*

4 extra blabbing on "1 minute 27 second Conversation"

k.leen said...

sudah.. sudah.. lar tu...!!!
buang sajer.. smpi bila nk simpan..
MOVE ONNN PLSSSSSS
ikot advise sarah tu...

Amira Zafirah on April 22, 2008 at 2:16 PM said...

haha. yelah :D

mariah said...

You make me sad when I read this blog. I think is really really seriously time to move on.

You deserve better darl.

Amira Zafirah on April 23, 2008 at 8:16 PM said...

if you sad, then you are making me more more sadder.
cheer up for me at least :)

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal