December 6, 2008

shit

blabbed by Amira Zafirah at 12/06/2008 05:31:00 PM
its
weekend
and
i'm
bored
bored
bored.

get it?


Ezan Alia,
I'm counting days for you to come home.
everyday.
lagi dekat, lagi mcm lame.
:(

Wawa ; just tell me when you wanna go out. stop giving me dates.

Chin && Ady ; if you guys wanna go out, like not lepak at mamak or whatsoever, when my parents is not around, then we can go out like anytime we want. If my parents ade kat rumah, I CANT. I'm LOCKED okay. and Chin, balik lambat aku like before 8pm lah. curfew baba pukul 6 kott. takkan tak taw lagi. 6years dah kott we're friends. haih.

Luqman ; sumpah i tafaham those pre register thingy.yg UiTM tu settle sudah, tp yg KPTM tu. aper cer weh. roger sape2 nnt.

Oya ; pgi ar doww wedding tu. aku teman kan kau. betol. tak tipu punye.

a'ah. entry ni mcm aku create attention // sympathy.
ade aku kisah ke?
pegi M .

ATTENTION.
i'm PMS. jangan cari pasal.
kalau sape nak rase mcm nak kene tepek pad dgn aku.
cari ar pasal.
biar kau samak 78 kali.
HA HA HA HA.

fak.
I HATE PMS.

p/s : aku benci orang yg mase mula2 kenal, baik nauzzubillah dgn aku. konon rapat ar. thn tibe2, langsung tanak contact. aku benci orang yang baik dgn aku semata mata nak rapat dgn orang yg aku kenal, kire amik kesempatan ar. fak yourself to stinky bitch la weh.

p/s lagi : oh. memang aku tujukan p/s atas ni for someone. kau terasa? nmpak sgt kau la tu. haha.

Gila.

toodles.

aku sangap ****k.
demit.

6 extra blabbing on "shit"

abu dzar al-husaini on December 7, 2008 at 8:36 AM said...

bila dea sedar dea xtaw apa jd kat dea
then awek dea dtg,awek dea jaga dea
awek dea mandikan dea
awek dea letak kain suam dekat pale dea
bila malam!
dea keluar pergi minum dekat mamak,
kitorg mcm marah bila nampak dea kat mamak,
kitorg marah dea suh dea naik
terkedek kedek dea naik!
wakakakaka

Anonymous said...

haaaa.
ssin.
apakah maksud kau.?

weyhh, Mira.
Dh setelkn.
Sudh la tuh.
Aiyoo.
btw,
your twinnie.
Skrg ada kat Ipoh.
Then lepas Raya Aidiladha petang tuh troz gi holiday kat Penang!

Yela.
Bule geng jd ank mami.
HarHarHar.

Anonymous said...

lagi satu,
you dh watkn pre-reg hr tuh kat KPTM web.
Skrg ni kalau u nak print,
gi tekan kat
View My Prereg_Enrollment.

Then dh tgk sume.
Gi tekna kat Print Pre-Registration Subject.

Abes cerita.
:D

Sudah faham.?
Wahai Cik Amigha Zafigha.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
abu dzar al-husaini on December 7, 2008 at 3:14 PM said...

ml amnesia xde kene ngene dgn entry nie doe
hahahahahaha
*untuk kebaikan dea jgk doe mira

Fatin Syazwani on December 10, 2008 at 7:24 PM said...

tepek pad samak 78 kali.

ohmygaaaiiitttt. hahahahahahahahahahahahahaha! haiyooo. haiyooo.

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal