December 3, 2008

aiman

blabbed by Amira Zafirah at 12/03/2008 06:18:00 PM
punye la besungguh aku pujuk dia nk amik gambar okay.
susah betol, tp dapat la sikit :)

heee. among 3 of the kids, he is the closest to me.
ingt lg mase kecik2, bdk ni tanak baring taw. so, dia tido duduk. aku la pegang dia, lenguh pon takpe la. janji dia tido.
Aiman si supeeeer hyper. gilooos punye. but, dh besar2 ni okay la. getting better.
he is very emotinal, huwm. keturunan kott. genetic. haha.

p/s : dia ni rapat ooh dgn Qayyum. haha. dlu slalu giler tanye 'abg besar mane?'. *hehe. dia panggil Yum abg besar, Pole abg kecik*. so, skrang agaknye dia dh biase en, jarang la dia tanye. tp biler teringat, tenampak gambar, mmg dia tanye lah. jenuh pulak aku nak jawab okay. grr

p/s lagi : seee, bkn mak sorang je rindu kat dia nok. bdk2 ni pon rindu jugak taw. haha

p/s lagi lagi : dem. rindu ke. tade tade. teringat.

P/S : END

7 extra blabbing on "aiman"

ML Amnesia on December 3, 2008 at 6:37 PM said...

Vongokk.
Bestnya ada budak2 boleh ingat seseorang.
Takkan la dia tak terasa.
Ish2.

ssin on December 3, 2008 at 7:32 PM said...

comel nye,

*kalau tgh video budak rumah ssin yg kene bedak satu muka tue lagi lawak ok,mulut dea terkumat kamit mcm bontot ayam :))

syaa on December 3, 2008 at 8:00 PM said...

omg he's cute.. sgt chumel.. :D

IZZA THE PINKERTON on December 3, 2008 at 10:44 PM said...

hadoiyaii budak itu pun teringat HAMBA ALLAH tu. cis bebedah.

Adlie Adzmi on December 4, 2008 at 3:30 AM said...

chey aiman si mamat toilet.
HAHAHHAH!

k.leen said...

jangan harap eshem je tau aiman..
besar nnti jadi org baik2..hormat org tua... aminnn... perangai kena eshem jugak...

Amira Zafirah on December 5, 2008 at 11:30 PM said...

luqman ; ntah la. no comment :D

ssin ; haha.your friend yg tdo tu kan, mmg sgt tabule blah okay. haha

syaa ; yea. he's dem cute .

iza ; haha. chill iza chill.

ady ; apsl mamat toilet eh? :|

kak leen ; dh besar nnt okay la tu. biar ashu train dia ;D

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal