December 14, 2008

filthy

blabbed by Amira Zafirah at 12/14/2008 04:21:00 AM
*sticky mode entry*
*scroll down for new entry*

bahasa aku semakin kasar.
bahasa aku semakin sarcastic.

aku taw korang benci bace.
aku taw korang benci dengar.

everything happens for a reason.

bukan sengaja aku menjadi semakin kurang hajar.
tapi, sekali kau cakap kasar dengan aku.
aku bayar 10 kali lagi kasar.

ini bukan balas dendam.
ini adalah apa yang kau patut terima.

you deserved my filthy words.
because you treat me like filthy worms.

kepada siapa yang terasa ;
"ada aku kisah?"
*sepotong ayat yang paling aku benci. sebenci aku pada setan*

sejak aku sedar yang aku perlu jaga diri sendiri,
sejak aku sedar aku perlu pertahan kan diri,
aku makin kuat berentap.
bukan nak cari gado, tp self-defense.
tanya budak college aku, diaorang lebih tahu.
aku tiada siapa untuk bergantung.
kawan2 ade hidup sendiri, aku lebih suka pendam apa yang aku rasa.
nasib ade blog. ini kawan paling rapat.

tiade kekerasan.
aku tak maki hamun kalau aku berentap perkara yang serious,
tapi, aku cakap dengan terang dan jelas.
aku benci kalau aku terpaksa cakap begitu.
sebab, aku taw orang tu nanti mesti benci aku.

maaf, mulut aku agak gampang.
mak aku pon cakap aku mulut laser.
kalau tak dapat terima, jangan cari gado dengan aku.

cukup.
lain sume private and confidential.
aku tanak ade yang terasa.
ape lagi, terluka.

eventhough aku taw,
akan ada yang terasa
akan ada yang tak henti2 fikir aku cakap pasal sape.
aku cakap pasal manusia.

termasuk aku.

5 extra blabbing on "filthy"

ika on December 12, 2008 at 12:57 PM said...

kalo la aku ade smangat n kesedaran mcm ko>>>mst xde org brani permainkan diri ini

lily lotus on December 12, 2008 at 4:10 PM said...

janji hati baik ;)

chykeenzachary on December 12, 2008 at 5:45 PM said...

hey.. ilove ur blog n the way you wrote..keep it up..

but,
i dont see any chat box here..can u put one?so that i can text u much easy?
hahahhahahh?

plz consider it okay..

ML; Mohd Loqman on December 13, 2008 at 7:04 PM said...

i ta nak pun cari gado.
sebab akhirnya i akan kalah gakk.
huhuh.
tapi depends okay.
:D

rilek sudeh.
chill mira chill.

izza the PINKERTON on December 14, 2008 at 3:46 PM said...

cheer up! keep moving forward. hehe! hidup itu indah. enjoy each n every second of it, darl.

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal