December 12, 2008

hangen hangen.

blabbed by Amira Zafirah at 12/12/2008 10:32:00 PM
haaa. tengok2 je teros ade muka aku.
drag queen or not, harus aku jaja. nama pon blog aku.
itu mmg sangat la bukan muka happy aku. tu muka bengang.
bengang yang hamat.

sedang la aku emo shit yg mcm hareeeeeem ini, shit things happen.
late evening td pgi workshop, sbb skirting gen 2 tu mcm tanggal a bit. dh betol kan sume teros la pgi basuh kete, kata pun Memy nk amik kete right.

BUT THEN,
fak you keling paria. dia patah kan handle pintu kete aku. dem.

gini ceritenye,
mase dia basuh kete tu, mmg aku tengook je. harus la kan, kot2 ade dia curi ke ape ke. then, aku nampak taw, mamat ni sorang dia bukak pintu blakang, tbe2 mcm something tertanggal. teros dia bukak pintu depan and end up bukak dr dlm taw. aku dah bengang dah ni. sbb taw la en, mst dh patah or whatsover.
aku tak serang lagi, diam jee. tunggu dia dtg say sorry ke ape ke tak en.
but of course la en, HARAPAN AH DIA NAK MENGAKU.
kete aku dh siap lap ape sume, aku pgi mmg teros naik hangen la. mmg dh mcm drama kat situ. suara pon dh tuka jdi suara jantan dah. orang dh pandang2. lantak la, ingt kau semua jantan, aku betina sorang kt sini, aku cuak ar. fak you.

mase aku tanye, tade sape ngaku. aku lagi hangen. mmg aku shoot kaw2 ar kt mamat bodo tu. ingat aku buta. tak nampak dia yang buat. pastu bos dia dtg, bule pulak buat drama tamil nak marah orng dia. aku selit, teros tengking. ye ar. ingt kau marah2 tu, bnd tu bule sambung balik ke. then, bos dia kate suro aku bwk kete pg wrkshop, ganti and bg bill kt dia. then dia bayar. aku teros blah and pg balik workshop td.

tokey workshop tu pon dah heran. aku cite berapi kt dia. tokey tu pon dh cuak semacam muka dia. teros dia call orang. then dia kate kene order, esok baru sampai. hangen lagi aaar. aku ckp esok kete ni nk pg JB. so, aku nak brng tu petang ni jgk. chill ar.bru pkol 3pm kott. nak tgg esok kejadah. bkn nye bnd tu kau nk cargo dari bangladesh pon. tokey tu call balik, dan2 kate bule. jap lg barang smpai. eyyy.

so, aku tunggu je la sorang kt workshop tu, smpai la brang tu orng hantar. aku call ar Baba. kne la inform kang dia ingt aku ni merayap. bapak aku tu pon satu, pantang aku tade rumah, merayap memanjang. ape ingt aku ni ular nak merayap je. hangen hangen. then, bile aku call, bule pulak nk lecture knpe nk bsuh kt kdai la, basuh sndri la. haaaaa. aku dh hangen ni, nk lecture lagi, mmg aku jadi anak durhaka la kejap en. aku ckp bnd dh jadi so dah ar. its to fix, tapayah la nak bebel. eyy.

then, call Memy. tepaksa la inform en sbb bnde mmg nampak dgn jelas nye. Memy pon mcm cuak kott dgr aku dh marah2. dia teros mcm, 'dah dah. tgg la eh. bwk kete elok2'. huwm.
aku lepak punye lepak, then teringat Pole. aku call and dia pon datang la dgn Amer. mase dia sampai tu kete dh siap, aku suro dia tgg kt tmpt car wash tu je.

TAK HABIS HANGEN AKU LAGI NI,
kene rm50 taw. nasib aku ade cash and nasib la tokey kedai tu tak charge aku for service pasang, dia kate takpe la. sbb tu la dpt murah and lg pon handle tu tak genuine. lantak la, aku malas nak fikir dah. pegi balik kt carwash tu, bos nye takde. aku mmg dh hangen, marah2 lg dgn keling2 lain tu. then diaorng kate bos tade, pgi makan. pastu bos dia pesan, suro aku byr yg aku basuh kete.
fakker. kau dh pth kan handle tu, bule mintak aku bayar. eyyy. aku tengking2 dlu, nsib mase tu bos dia tade je. and bayar pon rm10 je en. aku cam, 'nah. ambik ni. dh pth kan, mntak byr lg. tak gune betol'.
eyy. Pole dgn Amer ade, diaorng diam je. cuak la kott. ntah la, whatever. hangen hangen.

lepas dh settle sume, bwk la Pole dgn Amer pgi BRJ. ye ar. diaorng dh sdtg sume, takkan nk halau balik en. lepak2 ar jap. bagi aku ni cool down dulu. sabar mira, sabar.

mmg this week is like bad week for me okay. demit ar.
ergh.

p/s : tokey kedai tu mcm agak cute sebenarnya, tp dlm gmbr ni mcm agak burok. ahaha :]

2 extra blabbing on "hangen hangen."

cz on December 12, 2008 at 11:23 PM said...

i dont know you tapi tak tau la nape en,,bile bacer ur post jer mesti raser cam terngiang2 jer sore you..

giler horror,,huhu

haha..and bunyi nyer memang sangat hangenla kan..huhu

bagus!! ntah pape org kedai yg tak bertggjwb tuh..

ML; Mohd Loqman on December 13, 2008 at 7:01 PM said...

helo chykeenzachary.
i ni yg kenal dia & SUARA dia sekali ni pun bule agak sore dia macm mana time mara.

sumpah horror.
you dgr pun,
mau gugur bulu kaki you.

weyhh.
mira chill mira.
:D

*gelak*

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal