August 26, 2009

sebelum puasaaa

blabbed by Amira Zafirah at 8/26/2009 09:00:00 AM

semoga tuhan membalas semua yang terjadi, kepadaku suatu saat nanti
- Sadis, Afgan

lasttt day untuk melantak sebelom puasaaaaa :)

we went to Alamanda for Johnnys. sedaaaaaaab, mmg sedaaaaab.

tp moood aku je yg tak berape sedab. ade la sikit sikit crisis, tu yg monyok sesadooo. makan pon gitu gitu, layan orang pon gituu gituu, cakap dgn orng pon gituu gituuu.

layan gambar jooom.
penooooh lagi.
hahaha. anak beranak samooo yoooo :D
good girl sgt Oni taaaaw.
hilang sudaaa. haha

everybody's favourite

the touching part for the night.
I actually drive that night. we went with satu kete je taw. naik CRV la en, and I actually drive. waaaah, slalu nyee, mesti la Memy yg drive en, sbb baba mmg tak la nk drve cause Memy dh ade. but mlm tu, baba yg suro aku drive sendri.
so, agak terharu cause they actually trust me to drive kan, dgn hujan ape sume. soo, yeaaa.
alaaaa, tu sume tektik nak memujoooook je tuuuu. mcm la aku tataw en family aku niii. aku dh merajok, meleleleh, hegeh hegeh hegeh la nak amik hati balik. ceit.

hahaah. tu ar shite die :)

jalan berliku takkan membuatku menyerah akan cinta kita
- Aku Bertahan, Rio Febrian

2 extra blabbing on "sebelum puasaaa"

Dann Chafid on August 26, 2009 at 11:38 AM said...

gigih membaca
ohhh fooooooooods!
bhahaha ;pp

Amira Zafirah on August 26, 2009 at 11:16 PM said...

terima kasiiih. hahahha

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal