August 7, 2009

masih ade yang kisah

blabbed by Amira Zafirah at 8/07/2009 12:28:00 AM
theres a she wolf in the closet, open up and set it free,
aaaaaaaaauuuuuuuuuuuuwwwwwww..
- She Wolf, Shakira


waaaaaaaah, title nak prasan lebiiih.

ucheyyy. korang korang kaaan, saje jee kaaaaan.
mak dh sentap sentap, agak tunggu masa nak touching lebiiih, baru la kedek kedek kan.
koseeee taw ;p

anyway, thank youuuuuuuu.
ingat kan blog ni tunggu mase nak tutop jeee, rupenyee adooo jugak lagi yang kisah kisah.
heee, lps ni kalau ape2, aku mrajok lagi lah.
bule bule bule? bule aaaaarrrrr.

okay. paaaaaaaang muke aku 78 kali. hahaha :D

ni aku nak cite ni.
taw taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak. *ala2 mcm dlm vlog dlu tu. haha*
this week punye morning class en, haram jadah aku tak pegi okayyy. hahaha.
mak overslept la noook. hiks.
bukak mate tengok jam, baru 6.30am. chill ar, awal lagi. skali lagi bukak, hamek kooo. 8.30am.
class at 840am, mmg taaaak ar en.
today pon same jugak, 8.26 aku tejaga, tu pon sbb Oya call aku tanye kat mane. haha.
ape nak jadi ni Miraaaa, sedar diri weyyy.

tapi en, serious doow. aku rindu zaman dulu dulu.
macam last semester, aku satu class dgn Luqman, dgn Kadi. syook wooo. even mmg la 2 orng mamat ni mmg suke nauuu nyakit kn hati aku, lagi lagi la si Kadi, tapi mak tetap sokeeeee.
dulu, kalau class pgi, mesti Luqman kejotkan. mamat ni bangun pagi mesti call aku, kejot kejot kan aku skali.
tpi, no matter how early I reached at the hostel, nak pungut mamat mamat ni, sampai class mesti lambat jugak. haha. Kadi arr punye pasal. tunggu dia siap berzamaaaan !

pastu en, dlu en last sem en, mcm syok doow. kalau class at 840am en, aku msuk pkol 9am lebih lebih sket en, orng sume mcm takesah je dow. dh ar masuk lambat en, pastu buat lawak bodo lg dgn lecturer. hahaha.
sampai dlu en, ade skali, classmate kitorng ingt aku, Luqman dgn Kadi tak dtg class taw, sume dh muke boring. bile kitorng masuk class je, classmate kitong sume mcm "haaaaa. smpai dah. riuh sikit. haha". terharu weyyy.
kitorng dlm class mmg riuh gileeee. hahaha. lagi lagi kalau english class, confirm kitorng 3 msti ddok row paling dpn, pastu ape2 je mesti berentap dgn lecturer. hahaha. bile lecturer suro get into group en, kitorng mesti kne asing asing. lecturer takkan kasi kitorng stay in the same group. haha. sbb dia taw nnt group lain mesti kalaaaah punye. hahaha. vangga lebih en. haha
kalau group je usually Luqman jauh sikit la, aku dgn Kadi mst compete tahengat punyee. hahaha. sorry baby maman, mmg btol pon en. haha.
pastu kalau dlm class, Kadi dgn Luqman mesti gado. wajiiib ! hahaha, bnd kecik2 bodo2 la, like nk pinjam pen, lupe nak silent phone, sentap sini sane. melampau eeeen. hahaha

but now in this sem.

reason aku hidup dlm class tu, mmg la sbb ade oxygen. duuh. ngeng dow korang. ceit. haha
okay, reason aku hidup dlm class tu sbb ade Oya, Erin, Ira and Dayah. sume bdk class mase first sem aku. diaorng ni je yg mmg masak dgn prangai aku yg sokeeeee nyakat orang, perli sini sane, buat lawak booddo. kalau diaorng tade en, mmg pindah college la aku kott. haha.
serious dowww, budak2 class sem ni mcm boring giler. sume nye nerd nak matii. stok nak blaja muke stresss. lansung tak bule nak gelak gelak ke hape keee. focus nak mati punyeee. dlm class diam je, ckp pon rupe tanak ckp. lansung tak friendly okayy.
kdang2 aku try nak borak dgn diaorng pon, diaorng mcm tanak layaan jee, mcm aku ni berok, diaorng tu kera. haaa, fhm tak. species same, bake je lain. hahaha.

haih, camno ni camnoo. dh nak dkt 2 bulan dh sem ni, camtu jugak. bosaaaaaaaaaaaan !

first semester was the greatest so far.


fuyh. as usual, sape bace sampai habis,
mak sayang kau lebiiiih noook :DD

oh. lupe. aku mcm ade niat sebenarnye ni.
aku cam nk buat competition la kan, sape menang aku ingt nak bg cupcakes for free.
tapi masalah nyeee, tataw nak buat competition ape.

huwm. any ideas?

stop touching me, without permission
- Bossy, Lindsay Lohan

8 extra blabbing on "masih ade yang kisah"

Fatin Abf on August 7, 2009 at 2:09 AM said...

i want those cupcakes for freeeee
xD

Amira Zafirah on August 7, 2009 at 2:10 AM said...

hahahaha. any ideas ?

abu dzar al-husaini on August 7, 2009 at 9:31 AM said...

saya baca entry nie sampai habis bagi kat saya jer lah cupcakes free hahaha

Ceera on August 7, 2009 at 10:06 AM said...

akak bab nak pikir untuk buat competition memang akak lemah skit dik.. tapi akak nak cupcake, hahahaha

Dann Chafid on August 7, 2009 at 10:14 AM said...

Aku baca sampai habis!
wuhooo.

competition nye, sape cmnt 1st dapat cupcakes!
Woah.
Gilo reader tegar ennnn.
Hahahhaa

Amira Zafirah on August 7, 2009 at 4:57 PM said...

ssin
; chohoyyy. bancrupt seyy kalau mcm tu. haha

ceera
; hahaha. akak en dh dpt hri tuu.

dann
; waaaaah. okay oka. di dlm pertimbangan.

next idea please? haha

eyqa myqa on August 8, 2009 at 2:25 AM said...

aku bace kot smpai abes.
tade adiah ke ?
hehhh!
weyhh.
buat sape mncarut plg byk dlm blog.
mesti aku menang.
hahaha!

Amira Zafirah on August 8, 2009 at 2:37 AM said...

hahahhaa. taw takpe. bce blog kau rase mcm byk doseeee sgt.
:DDDD

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal