June 10, 2009

so random

blabbed by Amira Zafirah at 6/10/2009 06:40:00 PM
random, so so so random.

I was on the phone with Chin.

Mira ; aku terigin nak makan TakoBalls Jusco Maluri doww
Chin ; kenape mesti Jusco Maluri?
Mira ; sbb sane tako balls dia besaar, sedaaaab.
Chin ; okay okay, kite tgg Ady balik
Mira ; Ady ade Kesatria la todayy, balik lambat kott. buat ape nak tgg dia?
Chin ; ye laaa, tgg la dia. dapat tako balls dia, lagi besar kott.
Mira ; OMG, gileeee. HAHAHHAHAHA

-end-

Chin always have this "THING" with a man in uniform. lol. hahaha. 
so, I was driving today and she sat next to me. as we reached the traffic light, a van was in front of my car and I noticed something bout it.

Mira ; Chin, ZC. van askar ni doww.
Chin ; waaaah. ZC *sila sebut kan seperti and sebut word sexy, tp tuka S jadi Z*
Mira ; hahahah. ZexSeyyy
Chin ; hahahahah ZexSeyyyy. ZexSeyyyyyy. ZexSeyyyy.

and the laughter goes on and on and on. hahaha.

-end-

we reached home, tuka driver okay. I wanted to go to McD drive thru, I wanted ChocoTop!
so, Chin drove her car and went straight to McD.
luckily, the guy that served us was friggin cute. hahaha.
later on, ChocoTop was right in my hand.

Chin ; heeee, cantik dow ChocoTop dieee
Mira ; kaaaaan, cantik mcm orng yg buat tu jugak.
Chin ; haaa, tu ar shite die
Mira ; hahahha. kaaaan. waaaah. sedab okayyy

as Chin was driving, I tried my best to snap the ChocoTop, but

Mira ; weyyy, kete kau ni gegar dow. orgasm aku. 
Chin ; tabule nak buat ape la en

*still trying so hard to snap*

suddenly, Chin slowed down and stopped the car for a while

Chin ; okay, kau snap sekarang.
Mira ; hahahaha. okayyyy
oh. I was sooo lovin' it
-end-

I dont really remember how its started, but we created something. 
for Muslims, we usually says " Ya Allah" or "Astaghfirullah"

since Chin is a Chinese, we figure out something else for her.

Ya Allah will be change to "YA BUDDHA"
Astaghfirullah changed to "NAMO AMITABHA"

yes, sile sebut tu mcm korang sebut Ya Allah and Astaghfirullah. hahaha

chop. before I end this, this is not like we trying to memperlekehkan agama, but seriously its fun.
so, dont take it seriously, cause if you do, clearly you dont have any sense of humor
and that basically turns me off. 
therefore, get lost.

-end-

hahaha. random, very random

8 extra blabbing on "so random"

nizam baharin on June 10, 2009 at 7:33 PM said...

wth is tacoballs??!!!!!!!!!!!!!
ahahhahahahahhahahaa
MOUNTAINS! ahhahahah

abu dzar al-husaini on June 10, 2009 at 7:46 PM said...

namo amitabha chochotop mcm best rawr

syasya sharif in! said...

ya buddha kowg ne
hahahahahaha

♥chentaMAYA™ on June 10, 2009 at 8:54 PM said...

zexseeyy~
hehe!
ma0 eskrem sket!

Amira Zafirah on June 10, 2009 at 10:17 PM said...

nizam
; erk. mountains? no no no. hahaha

ssin
; bkn mcm best, mmg best okay.

syasya
; namoo amitabha. haha

chentamaya
; jom jom pgi mcD. haha

Doodle's Store on June 13, 2009 at 10:42 AM said...

muahahah...

good ide..

nnti nak ajar chinese friend i la..
since dia sbb astagfirullah sgt kelakar punya pelat...

namo amitabha tu mcm leh add on juga namo amitabhachan mcm meaning xmo amitabh bachan


**oh damn..xreti nak spell mcm mana...hahahha

Doodle's Store on June 13, 2009 at 10:44 AM said...

ala xperasan la pulak terkomen guna id doodle store..heheh

anyway i la Munirah Abd yg komen di atas itu..hehehhehe

Amira Zafirah on June 13, 2009 at 1:46 PM said...

haha. no wonder la kite pon mcm pelik, sape pulak la doodle store ni. hehe.
anw, i f haaaaam wht you tryin to say.
NAMO AMITABACHAN *sambil geleng2 kple*

:D

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal