June 21, 2009

Arie sangat linchaaaaa meng-tagg saya. haha

blabbed by Amira Zafirah at 6/21/2009 03:31:00 PM
1.Kekasih saya adalah :
manusia yang masih belom dikenal pasti. waaah, gituuu. haha

2. Saya sedang mendengar :
suara suara orang bersembang dgn begitu rancak sekali.

3. Mungkin saya patut ;
amalkan gaya hidup sihat :D

4. Saya baru sudah :
membalas mesej sistem pesanan ringkas di telefon bimbit saya.

5. Beza rakan, sahabat, kawan :
ejaan nye. sila masuk tom tom bak jika mahu uji kepantasan mengeja anda

6. Saya tidak faham :
kenapa saya malas sangat.

7. Saya perlu mencari:
Ady, dia tidak dapat dihubungi, sedih ):

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
hah, yeh? dikatakan oleh kak Leen

9. Makna kehidupan :
sesuatu pengalaman yang harus dijalani dengan penuh pancaroba. *ngaaahahahahahaha


11. Saya paling suka :
membuang masa bersama sahabat sahabat tersayang, dan juga bercakap di telefon bimbit bersama seorang lelaki yang dinamakan Kanda, kerana apabila kami bercakap di telefon, kami tidak tahu macam mana untuk menamatkan perbualan kami kerana masing masing berebut rebut untuk bercerita. HA HA HA

12. Saya akan cuba :
menjadi lebih rajin *yeee mak yeeee. hahaha

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
itu adalah satu budaya yang telah tercipta sejak dulu lagi.

14. Telefon bimbit saya :
berjenama Nokia, E series. *cheh !

15. Katil saya :
Baba belikan di Ikea dan Memy kata ianya kelihatan seperti baby court. *whatthe. hahaha

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
siapa tuhan anda. jika bertanya memang kene sepak bertubi tubi. haha

17. Teknologi adalah :
sesuatu yang amat penting pada zaman sekarang.

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
saya belajar daripada mak saya.

19. Semalam :
saya bersuka ria bersama rakan rakan.

20. Hari ini ;
saya tidur bangun tidur bangun, letih.

21. Malam ini saya akan :
makan malam istemewa sempena Hari Bapa

22. Esok pula saya akan :
membuat kek cawan lagi.

23. Saya betul2 inginkan :
duit yang banyak, tolong lah :D

24. Badminton atau futsal? :
kasut roda :P

25. Karaoke :
di YouTube saja.

26. Kereta :
kereta idaman adalah Suzuki Swift *OMG. naaaaak. haha

27. Bilik yang terang atau gelap :
tidak terlalu terang, tidak terlalu gelap

28. Makanan jepun adalah :
tidak masak.

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
betooooool, kepada kak Leen

30. Siapa yang anda tag :
; Eyqa
; Luqman
; Dann
; kanda
; Ssin

p/s : aku cakap Melayu habis. hamek kauuu. haha

oh. Arie tagged me, again and again. haha

0 extra blabbing on "Arie sangat linchaaaaa meng-tagg saya. haha"

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal