April 16, 2009

yee, korang pandai okay :)

blabbed by Amira Zafirah at 4/16/2009 10:15:00 PM
hahaha. rajin jugak korang observe my blog ni eh.
impressive, ni yang mak sayang uolz lebih ni nyaaah.
hahaahahhaa. eeewww, capital E.

anywayy, the answers are
google search engine.

ni mmg ramai la yang dapat. duh. kalo korang tanampak, haruslah sesuatu di mata itu ye. sila pgi check yeh. hehhe

yang lagi satu. haha. ini yang ramai tak jumpe kaaaan. fine, some of you did :)

gambar muke aku tu kat atas.
this one dkt URL tu.this one dkt tab.


yang lain lain ni pon kire baru la jugak, but aku tak highlight kan sangat sebab mcm biase je kan. haha. poyo gituuu.
ini diletak kan atas sebab sebab tertentu *muke setan*yang ni aku nak detect readers banyak datang dari mane :)


aku kan poyoo, blogger fofular, katenyee. haktuuiii. haha. ni mau nye aku kene banned ni kuar statement sebegini. haha. kisah sangat la I kan uolz banned banned ni. like eewww. all caps okay. haha. *muke setan lagi*

ooh. nak taw camno aku letak gambar kt URL atas tu eh.
sergah blog kak Ceera. blog akak tu skarang, mak aaaaih. padat dgn informasi okay. waaaaah, gitu. Ceeeraaaaaa, kite dah promote ni. nnt jual baju kasi diskaun lebeyyy yeh :DD

2 extra blabbing on "yee, korang pandai okay :)"

Dancer on April 17, 2009 at 1:57 AM said...

u made me do the prtscreen n stuff. cet! ahahaha kuang ajaq.

Amira Zafirah on April 17, 2009 at 3:50 AM said...

haha. tu la youu, besunguh2 sgt ;D

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal