March 24, 2009

apakah,

blabbed by Amira Zafirah at 3/24/2009 05:24:00 PM
1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
; little voice. name ni aku pilih sebab konon nye blog tmpt aku express my little thoughts la. haaa. gitu, kire bnd2 yg aku tadapat nak cakap verbally, aku tulis la kt sini. kata hati gituu. waaaaah. HA HA HA

2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
; amirachaos. amira tu name aku la kan, chaos pulak sbb aku ni mcm agak kepoh ye. haha. agak clumsy, agak hura hara. yeke? haha. BUKAN LAH. chaos sbb aku rase hidop aku ni chaotic. aku rase hidup aku ni mcm complicated. more elaboration, hang pi bukak dictionary, caghi makna chaos tu apa. hiks ;p

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
informal. ade jugak la kadang kadang aku gune formal english tp aku lebih suka type mcm mane aku cakap. so, kirenye, ape yg korang bace kt blog aku ni, mcm tu la aku cakap dgn orang ;)

4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
; PERNAH ! haha. even ade la sipolan yang suro aku delete few entries dlm blog ni. aku penah rase nak delete blog ni sbb aku mcm dh hilang privacy. blog ni supposedly mcm tmpt aku nak cakap ape je aku nak ckp, mcm sukati aku je la kan, tp bile one day aku dpt taw ade orng bce blog aku, pastu tak puas hati dgn ape yg aku tulis, then pgi la ckp dgn orng lain. in the end, bermasam muke, lsung tak betegor sape. what the jadah man. its not like aku mengutok tak berasas, sume bersebab kan, ade bukti. aiyoo, gitu lah. and aku pon rase mcm bosan bile orng asik ckp psl blog aku personally. like jmp aku and talk bout my blog, bla bla bla. aku mcm. tak sokeeee. perihal blog, cite di blog. jgn jmp aku and ckp, 'alaaaa, aku taw kau mcm ade ade lagi kan dgn Yum'. sumpah aku pissed off *smug face

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
; ssin, haha. blog dia best even aku tataw ape yg best nye. hehhe ;D

6) Next 10 person to tag?
; luqman
; izza
; chykeenzachary
; munirah abd
; ijoy
- dah cukup la tuuuu :p

5 extra blabbing on "apakah,"

abu dzar al-husaini on March 24, 2009 at 6:59 PM said...

u kene carik xfactor yg u xtahu kat blog i tueeee,wahahahaha

Dancer on March 24, 2009 at 9:10 PM said...
This comment has been removed by the author.
Dancer on March 24, 2009 at 9:10 PM said...

gahhhhhhhhhhhhh kene tagg matilarghhh AHAHAHA saje je kann dush dush

cz on March 26, 2009 at 3:37 PM said...

i will do it later on k...=D
lebiu...huu...

cz on March 26, 2009 at 6:20 PM said...

done.. and i tag u back.check it out

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal