September 4, 2008

puasa oh puasa

blabbed by Amira Zafirah at 9/04/2008 08:32:00 PM
haih. biler dah bulan pose kan, dugaan pon macam banyak je. Tuhan mmg sje je nak test kesabaran kite en. adoooyh. aku sebagai seorang manusia yang tidak sempurna, kadang2 pon tak tahan sabar jugak.

and cerita nye today. hehhe. sejak few days ago la, niat hati mmg nak buat agar2, ye lah, yang selalu jual dkt bazaar tu sume manis2, mak mane bule makan manis2, so, teringin la nak buat agar2 utk mak. saje la kan. at least ade jgk la bdne manis yg msuk mulut dia, eventhough tidak la manis mane. *echeee. mcm ank mithali je kan. ahahaha

so, today pon class ptg je, thn at noon tu pgi la kedai jap, cri serbuk agar2 sume, thn sesampai rumah je teros buat taw. dengan semangat nye cari periuk sume2 lah. thn, biler part nak letak gula, mcm tataw la nk bajet. cukup ke, tak cukup ke. thn, aku pulak buat perasa sirap tu en, thn mcm tefikir, kordial tu manis ke tak eh. kang dh taruk gula, taruk lagi kordial tu. jdi manis langsung la pulak. so, ckp la dgn mak, thn mak kate, gula yg dah aku taruk tu tak cukup, tmbah lagi sikit. haih. aku dh mcm, ape lah mak ni. nak bajet2 pulak. rase je lah. kang senang. ni ckp dlm hati la. hehe. takkan la nk ckp dgn mak mcm tu, durhaka kau taw. hahaha. so, aku dgn selamba nye amik sudu, celup dlm mixture agar2 tu. thn pgi kt sinki, tiup2 kasi sejuk en, then, ngaaaaaaaaap ! masuk mulut.
sekali baru aku teringat PUASA. aku pon terus sembur balik.
PUI PUI PUI PUI ! demit demit demit !
hahaha. sumpah aku tak ingat lsg pose. aduyaaaaaaai. mak pon geleng kepale je taw. hahaha. oh tidaaaaak :D

hehee. tapi takpe kan. bukan nye batal pon. tak sengaja je.

hehheh hehhee

*senyum kembang hidung :D*

2 extra blabbing on "puasa oh puasa"

ML; Mohd Loqman on September 4, 2008 at 9:37 PM said...

Nasib bek sesudu.
Kalau 2 sudu, 3 sudu, b'sudu-sudu mcm mana.?
Dpn mata mak you plak tu,
astaga!
Ahaha!

Amira Zafirah on September 4, 2008 at 9:38 PM said...

haha. bersudu sudu dan sudu tu you je taw.
I tadee :D

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal