July 3, 2009

shizzle ma nizzle yawww !

blabbed by Amira Zafirah at 7/03/2009 12:27:00 AM
ku bahagia pabila kau tiba, kau lenyap kan rawan
- Rawan, Azharina

yes incik abu dzar al-husaini, ini juga entry agak panjang ye. gigih kan la diri utk membaca ;p

todayyyyyyyyy supposed to be a fine and relaxing day. supposed to be a very warm and serene day. but, NO. it does not happen okay.

goosh. bangun lambat. yes ! finally dpt bgn lambat jugak for this week. kalau tak asik kene bgn pagi je, sbb mesti ade bende yg nk kene settle. disebabkan, cupcakes order for this week pon dh tade, hal hal lain sume pon dh settle, jadi, dpt la tido dgn aman. nak nak pulak pgi td hujan, mmg lagi sodap eden membutooo. haha.

woke up, tgk ade texts from Alia, bla bla bla wth her. cadang nye she wanted to come over, fetch me up and like go somewhere, pastu malam she sent me home lah. but then tak jadi, ade hal lain la pulak. soo, wokeyy.
then, lepak lepak, chill chill lagi sampai la ke petang. aku pon online online dan online sahaje la. pastu, aku pon dh bosan sgt. aku pon cari la cable berry ni ape sume en, nk try la cucok kt PC and do whatever jadah la kan.

cucuk PC, okay je. bule sync segala. tetibe, hang. aku dh mcm pelik, ape hal la pulak en. dh la semalam aku ade jgk try sync, skali dia bule effect my streamy cfos punye line taw. end up lsng tabule gune. so, now gune line streamyx biase je. takpe la kan, let it be lah. janji bule online.
pastu, bile dh sync ape sume, tetibe je bule pulak dia kate no device. tabule detect pulak. aku dah pelik. tadi okay je, kau detect segala jadah, tetibe nk hang.
so, nk disconnect pon tabule, end up aku cabot teros je la cable tu. tekan tekan si berry, dh lansung hang. satu hape pon tabule dah. error katenye. try bukak bttry segala sume, pon tanak jugak. aku dah cuak la en, like ape hal la pulak ni.
aku teros roger kak Leen, ajak dia pgi kedai yg dia beli berry ni.

vrrooom vrrooom la aku kesana. mak pon mcm heran je, tetibe la pulak aku bule hilang. haha. tu ar shite die.
haaa, this part is where the shitty nigga happen again.
sape ingat lagi entry yang aku kene kacau dgn nigga? bagus, mak syg kau lebih nok. sesape tak hengat, sile click sini.
cite nye giniiiiiiiiiii,
aku kn nk cepat sgt pg kedai bli berry ni sbb mase tu dh like almost 4.30pm kott. kang, pgi lambat kang jam la en. tu yang aku nak cepat tu. nak nak pulak minyak kete mcm dh nyawa nyawa ikan. aku pon isi la minyak dkt shell tmn conot, sebelah mcdonald tu. taw tak? tataw jgn tanye, mls aku nk explain.
sesampai kat situ, pgi la byar ape sume en. area situ mmg banyak nigga taw. like, mmg itu territory dia la skrang, sbb kt situ ade UCSI, mostly student la kan. but now, tade deeee, ntah ntah nigga jual weed je kott pnoh kat stu skrang.
aku mmg la agak cuak en, but then mcm buat bodo je la, aku pon mcm sopan je, tade tededah sane sini pon, dh isi myk ape sume, teros la masuk kete.
aku masuk kete je, teros locked door taw. mmg thats the first thing I did lah. the moment aku pandang smbil tarik seat belt, aku ade la prasa sorang nigga ni pandang pandang taw, mase tu dia tgh sesembang dgn orng lain. aku pon buat bodo je la, letak beg ape sume, strt engine.
THEN, dia dtg towards my car taw. dia cam lambai lambai cm gitu, like try to seek attention from me. aku nampak then buat tataw je lah, pastu tak sempat aku nk turun handbreak dia dah sampai kt pintu kete aku. nasib la kt passenger door taw, aku dh cuak.
THEN, he knocked on the window taw. tetunduk tunduk and knocked it, like suro aku bukak pintu ke, bkk tingkap ke. aku dh mcm, WATAFAK YOU SON OF A BITCH?
aku pandang, geleng kepale, pastu buat cam hand sign la, like I'm sayin no no.
turun headbreak, tekan clush, masuk gear, press pedal minyak, and off I go.
MOTHER F, mmg sume orng kt petrol station tu pandang la en. heeee, babi babi babi SWINE !

dah. enough. tanak ingat lagi, I hate nigga. bodo bodo bodo.

vroooom la aku ke jln ampang, amik kak leen kt office dia, then off we went to wisma central. park la kt building tu, turun lift and teros pgi kt kedai tu.
cakap la dgn aunty tu bout my phone, she took it and bwk masuk dalam, jmp the orng yg betol kan phone tu la kot.
pastu, tgg jap. tetibe dia dtg kat kitorang and said
" you arr, sikijap lg kasi datang balik la. I kasi you new set punye. ini set tak bule pakai lagi woo, ini set ade pin you kene unlock sume. you kasi you punye phone no, nnt I call you."
and I was like, "laaaa, padan la. no wonder la I punye dgn my sister punye lain."
she replied, "yea loorw, you punye ini ade pin sume, kene unlock sume itu dlu. you kasi you punye phone no. I pngil I punye bdk kasi amik new set punye, nnt dlm pkol 6lebih mcm itu I call you la".
I was like, "haaaa, lame nyeee. okay okay. you call I taw".

tu ar shite dieeeeeeeeee. aku dh hagak daaaah ! my berry dgn kak leen punye berry lain taw, packaging sume lain. kitorng dh mcm, erk. sape punye yg tak ori ni. rupenyee, berry aku tu direct from oversea, ade pin segala jadah. mcm Iphone dlu en. choyyy sgt. no wonder la aku nk buat mcm2 tak bule, choyyyyyyyy.
mase ni bru pukol 530pm mcm tu taw. bayang kan la betapa lameeee nye kitorng kene tunggu.

kitorng pon jalan kaki la pg KLCC, yes. again. jalan jalan, window shopping sje. Friday dh la Isetan member's sale. nak pegi wooo. grrrrr.
tunggu punye tunggu, punye tunggu. tade jugak. dh 6.30 dh pon. call balik, dia kate OTW. okay la, tunggu lgi en. mak pon dh call call tanye kat mne ape sume, Yana kt rumah dh nangis nangis, apsal mama tak balik lg. hahha. tu ar shite die.

dlm pkol 7pm lebih mcm tu bru dia call, ckp phone dh smpai. menapak la balik pgi wisma central tu. dpt la berry baru, fresh from box. mamat tu pon, set up la balik segala.
sekali aku telupe la pulak nk bgtaw, aku punye memory card ade lagi dlm berry lame. and, berry lame tu pulak, budak runner tu dah ambik balik. haaaa, bagus la tu kan.
so, aunty tu kene la call balik bdk runner tu, and tht guy kene la patah balik pg ke wisma central. lame wooo kitorng tgg, agak nye dia dh smpai jauh kott. aiyooo, kesian pulak kat mamat tu. then, bile dia smpai, sungguh sungguh la kitorng ckp sorry ape sume. hehhe.
jadi, dpt la berry baru, yang same dgn kak Leen punye jugak. yeaaaay.
but then, keneeeeeeee la pgi maxis centre balik, kene register balik ape sume, sbb IP no segala jadah sume lain. choyy choyyy choyyyy. grrrr

okay dah settle. mase nak balik tu, most of the shops in the building already closed taw. so, mmg la sunyi. ade la few mamat bangla kott, basuh2 lantai ape sume en, then theres few shops yang tgh kemas kemas nk ttop kedai ape sume.
nak dijadikan cerita, aku dgn kak Leen lupe okayy kitorng park kete kt mne. haha. yg kitong ingt, kitorg turun ikot lift and kitorng parked kete same floor dgn karaoke pnye tempat. jadi bepusing la aku dgn kak Leen cari lift. bile dh jumpe lift, tataw nk turun floor brape. haaa, tu ar shite die. mase naik lift tu ade la kitorng dgn other 3 guys I think. so, diaorng la tekan which floor nak turun, end up kt 2nd floor kot. bile pntu lift tu tebukak, then kitorng nmpk tmpt karaoke tu. and we're like, haaaa. sini lah. hahaha.
oh. parking mahal okay. dh la building burok, kitorng stay situ like dlm 2jam lebih la, kene bayar rm8. choyyyy sgt. heh.

akhirnya pulang la kami, meredah jam Kuala Lumpur. terima kasih kpd Smart Tunnel yg melancarkan perjalanan pulang kami.

esok kene bwk Yana pgi hospital, hopefully antibody dia cukop utk proceed with the bone marrow thngy, so that bule la proceed with the next cycle of chemo. haih.
melon and berry ;p

anyway, nampak gaya nya musim sentap aku datang kembali ye.
jadi, kepada sesape yang sy sentap dengan nya, tolooong la jgn cube nak ckp sorry 87kali, beserta dgn explanation. sumpa mak tanak dgr nok. hahaha.
just biarkn aku sentap, and stop contacting wth me for few hours or days. pastu, agak2 aku dh okay tu, borak borak la mcm biase. tapayah nk ingt2 kan lgi kesentapan aku, kang tak pasal pasal kne shoot dgn aku.
so, act like nothing happen, thats what I do best, apart from shooting my sarcasm to people that totally deserved it.

okayyy :)

I never meant to start a war, you know I never wanna hurt you
- Battlefield, Jordin Spark

8 extra blabbing on "shizzle ma nizzle yawww !"

Ady Adzmi on July 3, 2009 at 4:22 AM said...

hahaha i can feel how much u hate nigga doeee ? aahaa. well mami, ady's here to protect u. uchey.

Loqman; Amnesia on July 3, 2009 at 7:30 AM said...

Ceit! Kau Ady.
Takkan tak nak protect Mami you.
KahKahKah.
Amira,
I am officially envy you.
Gggrrr!
You kan ala2 Jordin Sparks, tu yang depa dok perasan lebih tuh.
;D

abu dzar al-husaini on July 3, 2009 at 11:49 AM said...

fuyh peluh peluh baca wkwkwkwkwk

Dann Chafid on July 3, 2009 at 11:57 AM said...

HAHAHA!
nigganiggahiga!
gahaha.

mmg gigih aku baca blog kau sjak kebelakangan ini.
cite suma nak panjangggg je.
haha

erm. woah dapat berry baru!
sama cam masa ipod i rosak.
dapat new set.
tapi hareeem sebulan baru dapat.
haha

:D

AA on July 3, 2009 at 2:56 PM said...

cepat jual murah2 kat aku~ :D

Dancer on July 3, 2009 at 3:05 PM said...

ma niggaaaaazzzzz AHAHAHA

kojah on July 3, 2009 at 3:36 PM said...

berry memikat kalbu...hohoban

Amira Zafirah on July 3, 2009 at 7:01 PM said...

ady
; awwww, thank youuuu. hiks ;p

luqman
; envy? wtf. you pon teringin nk kne kcau dgn nigga keee? hahahaha. ngong

ssin
; haaa, tu ar shite dia. haha

dann
; tu ar shite die. cite one whole day kasi peram, skali hamek kauu entry nye pnjang bejeleee. haha
ooo, ipod pon cm gitu juge, sebulan? tabule lame lg. choyyy

azeem
; hekellleh, hri tu dh offer tanak. mau ka tamaw, open for buyers lg kott. cheeee

izza
; shataaaaaaaaaaaaaap :D

kojah
; haaa, ape lgi. join the club. haha

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal