July 7, 2009

Nora Mohd Halid

blabbed by Amira Zafirah at 7/07/2009 11:59:00 PM
Happy Birthday Oyaaaaaaaaaaaaaaa :DDD

Oya Oya Oya !
dah 3 sem aku dgn kau en, bersamaan dgn setahun setengah. lebih kurang gitu la. lame jugak en. gheeeee...
walaupon kadang kadang aku nyampah dgn kau, tp aku taw sebenarnye kau lg nyampah dgn aku en? okay. ini fakta umum. hahaha
tapi en, sumpa I'm glad I know you. kau tapenah complain ape kalau aku crite non-stop dgn kau. haha. even kalau aku cite tu mmg lsng tade kene mengene dgn kau, tp kau dengar jugak. dh la dgr, siap bg respon yg bernas lagi, tapenah nak hampa kan aku en. hehhe.
ceit. aku tak bodek la nyah, aku jujur ni. aku kan baik. ucheeyyy :)
and thank god this sem aku satu class dgn kau. ow yeeeh. nnt study same same dgn aku taw, aku nak jgk pandai mcm kau. teringin. haha.
Oyaaaa, thanks for everything. present ontheway la kott, nnt aku blanje kau ape2, tak tipu. okayy.

0 extra blabbing on "Nora Mohd Halid"

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal