July 30, 2009

lets get together

blabbed by Amira Zafirah at 7/30/2009 06:26:00 PM
got permissions from me tonight, so turn off the lights
- Wanted, Jessie James

cerita on Fridayyy, yeaaa. cerita dh basi. seminggu koooooo aku peram. haha
kau ingt aku kisah? *cak cak tekecak cak cak cak*

bersungguh rushing nak pgi glass. timing dh cukop santek, until I noticed that I left my ribena mobile. gigih aku patah balik rumah and there goes my timing.
sampai class lambat, together with Oya, and we did not go in. sbb takot.
siot je sape yang ckp lect CTU garang, padahal tak kott. vavik.

borak borak dkt cafe with whoever, sampai la sume dh masuk and theres only me and Oya. we end decided nak pg mcD dpn PKNS, hadap ice cream.
borak panjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang di sane and we waited for Kadi to arrived. tepakse tgg sbb dia dah touching maut kitorng pgi mcD tak ajak dia.
mother G, kau en ade class, gileeeeee.

perjalanan di dalam kereta sangat menarik. Kadi kne game dgn kitorng kaww kaww kawww punye. hampir menitikkan air mata sbb terlalu sedih, tp akhirnya dpt tahu itu hanya rekaan semata mata. yeeeee, kami berjaya :D

juga tidak lupe.

situasi ; parking lot mcD PKNS, masing masing dh ade dlm kereta. ternampak sorang mamat agak gemok pakai sweater tengah tengah hari bute. to make it funny, he was wearing a sweater that stated ' FOXY LADY'. and to make it moooore funnier, his hair is about the same of a rooster.

Mira ; *mata sambil pndang mamat tu* woooooah. Foxy Lady kauuuuuuu. HA HA HA
Oya ; HA HA HA. lady keeeeeh??

situasi ; mamat tu berjalan begitu hampir dgn kereta aku

Mira ; maaaaaaaak aaaaaih. rambut tak behengat kaaaaaaaaaaauuu.
Kadi ; eh bodo. yeee, nnt aku potong rambut aku okayy.

rupenyeee, tingkap Kadi tak ttop dan kemungkinan besar mamat tu dgr aku ckp pasal rambut dia. and that explained why suddenly called me bodo and said bout cutting his hair.

HA HA HA. screew me.
ini kami.

off to Oya punye rumah sewaa. melepak dan lepak dan lepak. aku tak balik sbb petang Ira ajak datang rumah dia, ade makan makan. aku tataw kenape, tp Oya suro aku pgi, jdi aku pon pegi je lah. malas nak balik rumah lagi pon. hehhe.
Oya cakap Wawa pon ada nanti. ucheyyy. ni sumpa aku tataw. Wawa tak text aku ajak jumpe or whatsoever. sumpa aku tak touching sbb aku dah biasee. Wawa mmg slalu buat aku mcm ni and aku pon malas nk terase sbb dh mmg tak rase ape pon. sumpa aku tak tipu okay.

lepak dan lepak dan lepak, smbil tengok movie Penelope. cerita pompuan yang kene sumpahan, so dia ade hidong same dgn babi, I mean swine. sumpa burok, setiap kali aku tengok, aku berdoa anak aku tak dpt hidong mcm tu. Amin.

Wawa sampai bersama ang-se *Unser* nye. dia arrived dgn Kadi dan juga Dayang Bling Bling. oh. kitorng pnggil dia blingbling sbb mase Sem 1, dia suka pkai tudong kilat kilat, banyak manik yang berlapis lapis tu. dia jgk penah pkai tdong yg popular suatu ketika dahule, tudong bawal misai dato' K. haha. teros lekat, Dayah Blingbling.
sume suda berkumpol dan kami same same bergerak ke rumah Ira. Oya dan Blingbling naik kete aku sbb saje nak bg Wawa dgn Kadi their moment of together, ye la. after such a long time. hehhe.

sampai rumah Ira, and this is wht we get.

tidak lame kemudian, Luqman sampai. borak borak borak.

next stop, my house. nak jumpe Yana katenye. Luqman couldnt join sbb ade hal lain.

sesampai rumah, mmg rezeki besar. Mak gorengkan mereka udang goreng tepong yang paling enak sekalii. sumpa aku tak tipu, tak pecaya tanye Ady dan Luqman. hahha.
makan makan makan, borak borak dan segala.

we're off to Papa Rich, Bnd Sri Permaisuri sajork.
oh. before that ade juga berlaku perselisihan faham dan ketidak puasan dan juga sentap. tapayah cite. sbb itu mmg bodo gileeeee. so, lets skip the shitty part will yeh :D

anddd, the funniest part ever was, Wawa was actually pusing at the same place for about 3-4kali mcm tu sbb nak masuk parking. hahaa. nak masuk parking okayy, bkn nye cari parking. hahahah. parking tu dh mmg kosong, tp Wawa tak dpt2 nak masuk. hahaha. dia kate kitorng asek kacau dia so dia tabule nk concentrate nk masuk parking. hahahaha. lawak betol laaaa, kitorng bule main pusing pusing satu building tu. I told Wawa, this will be the last time kite pusing kt situ, kalau tak dpt masuk parking jgk, kite pg tmpt lain. sbb dh maluuu okay. msti orng prasan en. hahaha. tu ar shite die, kate pon bwk ang-se. hahah.

sesampai je, order order order la ape yang patut. dinner was on Baba. yeeeey. sokee eje masing masing nak order. haha.
bace doa ye tawan tawan
dan makan
ngangaaaaaaaaaa :O
sesi mintak hampuuuun.
tu ar shite die. hahahaha
the konon sopan. haha
the ladiiiiessss.
yeee Waa, you dh kurus, I mean kempis. we all get it. hahaha
<33
echewaaaaah. malu malu babi. menyampah. hahaha

puas makan, baliiik.

ontheway back was sooo funnayh ! hahaha.

thats bout it. we're sooo happy to know that we'll be on hols for the whole weeks. Wawa was jealous of it. hahaha. well, Lendu cuti lagi awal kaaan :p

pimpin' aint easy, most of them fleece me
- Rock DJ, Robbie Williams

4 extra blabbing on "lets get together"

Dann Chafid on July 30, 2009 at 7:34 PM said...

haha! another long entry!
and again, aku gigih bace. haha
:D

lily lotus on July 31, 2009 at 2:00 AM said...

good2 siap baca doa mkn lg!

kojah on August 1, 2009 at 3:56 PM said...

best x perfume VS tuh??ampunnn, comment kat entry lain lakkk...

Amira Zafirah on August 2, 2009 at 3:59 PM said...

dann
; gigih kan sentiasa okay. haha

lily
; mesti laa. mak kite ajar :D

kojaah
; haaa. ni yg nak hangen ni. hahah. best okayy. bau dia, mak aaaaih. sedab giloo kott and sumpa tahan lame :)

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal