February 3, 2009

new in Bangi

blabbed by Amira Zafirah at 2/03/2009 02:00:00 AM
yup2. Its kinda brand new in Bangi. hehe.

so, me, Kadi and Luqman head on there for our lunch. the annoying thing is the waiter actually wait at our table and tick the order by himself. aiyoo. yennaa. I find it very annoying actually.

I asked the waiter,
me ; laksa ade tak?
waiter ; tade. assam laksa ade
me ; huh. huwm. yelah.

*tick at the paper*

gitu la kan. annoying. whatever lah. Luqman ate HorFun of course and Kadi ate Curry with Sticky Rice. sumpa weh. curry dia sedab nak mati seyyy. haha.
rase mcm nk pgi kitchen, kidnap chef dia, bawak balik rumah and ajar mak masak curry sedab mcm tu. bule? haha.
Kadi kate mmg sedab tp portion nye tak cukup. dia tanye la orng tu, sticky rice nye banyak tak, then orng tu ckp, byk jugak. so, Kadi pon mcm okay la.
skali bile dh sampai food nye, Kadi mcm 'haih. orng ni tataw aku punye banyak tu banyak mane'. haha. ngengg. Kadi mkn byk woo, agak setanding dgn Luqman jgk la. tahengat je en. haha.
Luqman dpt HorFun mmg diam membisu lah. sedab benar en.
my laksa looks kinda dull, tp sedaaab. dh makan cannot stop. haha.
Luqman ckp 'apsal kalau aku amik gmbr candid mira, msti mcm cantik je huh'. HA HA HA =)) well, tabule nak ckp ape la en. HA HA HA

Kadi tak puas hati, mase nk parking en, dia kate malu. orng yg dtg mkn sume pakai kete besar, kitorang en naik Bambi aku je.
aku dgn cepatnye menindas kata kata nya 'hakeeelleh. Bambi pon, aku pakai HTC PDA, beg Guess, duit byk, ade shotgun, bwk netbook. kau pehal?!'
HA HA HA. kan aku dh menjoboo. tu ar, sape suro cari pasal dgn aku. weh, Bambi aku aircond gempak siak. kau jgk ckp en. haha. choyy.
curry nye, sedab nye. addoooyh. mak, masak curry mcm ni mak. haha.ni mmg gmbr trademark Kadi. harap maklum. haha.


after makan, isi minyak, reload touch n go. hntr bebudak ni balik hostel.
sampai rumah, mak sume tak sampai lgi from PD, online jap. tengok ape yang patut.
and booom. tido tido tido. ngantok giler bai.

woke up jap sbb rase sejuk gilos, tgk2 hujan kt luar lebat doww. mak sume dah balik.
naik atas, continue tido dlm bilik. sedar2 je, mak masuk in my room, bwk tshirt.
mak beli kan aku tshirt 'SAYA SAYANG MAK SAYA'.
deeeeeem. aku benci siak tshirt tu, tp sbb mak beli kan, senyum lebar je.
aku dgn muke yg masih la mamai, ckp dgn mak 'Ya mmg syg mak la'. hehe. mak senyum and dia kuar bilik.
off, tido balik. rase nye tak lame kott, hehe. pastu bangun, basuh2 muke, turun bawah.
baring2 kt couch lagi, hujan lebat gileeeer. sejoooook. hehe. mak grng cucur udang, lepak2 dgn mak and baba, sembang sembang. pastu Baba suro pgi pasaraya Bintang, beli brng.
okay, mak nk ikot, dia nak teman. haha. okay.
balik, singgah BRJ, sbb aku lapaaa. tapau nasi goreng kampung. kureng sikit sbb tak pedas langsung. choyy.

and now, I'm here.
its 2.31 am.

nak mandi ah. haha.
bye :)

5 extra blabbing on "new in Bangi"

Anonymous said...

i got email say that OLD TOWN is HARAM... is that true?

ML; Mohd Loqman on February 3, 2009 at 2:48 PM said...

huh.?
ye ke anuar.?
biak betul.?
aku dah byk kali mkn kat OTWC.
Aduss!

Btw, Mira kan!
Pe de hal.
:D

attyfir on February 3, 2009 at 3:12 PM said...

lor mira dok bangi ko..

Farie Amrah on February 3, 2009 at 5:21 PM said...

lolx..
nk malu watpe..
kete dowg mmg best2 tp hutang byr kete dowg pn x abes lg.. :P

Amira Zafirah on February 4, 2009 at 12:57 AM said...

no comment bout the haram haram thingy. kalau betol haram, mane surat hitam putih from government.
not all emails are true.

and, sy percaya its safe to dine there.
bile tade rase ragu2, insyallah.

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal