September 8, 2009

bleeding

blabbed by Amira Zafirah at 9/08/2009 09:45:00 PM
jangan pernah menghilang dari hatiku
- Jadi Yang Ku Inginkan, Vierra

ini adalah cerita di malamnye puleeeee.
before I proceed, I dont know what happen with the font. sile abaikan yee. haha.

bile dh habis buke ape sume, kitorang lepak lepak la satu family. hu ha sini sane. borak mcm2 ape sume lah.
Ady YM ckp nk dtg. dia nak amik lens and also barang yg dia tetinggal dlm Lola. as usual, mestiiii ade brang tinggal punyeee. wajib okay. hahaha.
pastu dia dtg nk buat assignment dia juga. proposal ape ntah, motiff nak buat kt rumah aku. haha. tade laaa, kalau kt sini dia buat la keje, kang kt umah asik ngadap FB, ngadap MySpc, ngadap YM, keje langsung tak siap.

mase Ady sampai, kak Leen gigih buat her own sampul duit raya. haha. ntah cmne ntah dia bule dpt samput yg corak tu pattern duit. kt office, dia pgi photostate banyak banyak, pastu malam dia gam la. jadi la sampul.
itu sume duit tipuuuuuuuuuu.

Ady pulak busy with his assignments. aku pon tengok tengok la. betol kan ape yg ptot. bdk art buat proposal sempooooi je, kalau la aku buat proposal mcm tu, mau nye kene koyak 8 kertas aku tu taw.

Ady look serious weyy mase dia buat assignment. aku ckp pon dia buat layan layan tidaaak je. concentrate betol. dia ckp dgn aku bnd2 yg perlu je, pastu dia ngadaaap la laptop dia tu.
see !
kacau pon tak layan jugak.

in the end, I entertained myself. haha
ugly betty :D

bile dh siap keje dia, baruuu la dia okay. teros nk tengok lens baru dia tu, color purple okayy. tak menahaaaaaan.
and mase ini lah berlaku nye pertumpahan darah. cheeeee. gituu la kn.

aku nk bkk botol lens tu, dia mcm seal dgn yg mcm aluminium seal tu, gigih la aku tarik tarik nak bukak, skali kooo, isi aku yg tetarik.
tebelaaah ibu jari mak noook. pedih nyeeeee. dalam pulak tuu. haishoooo. mase tu tak ingt ape dh, rase nk leleh je. tekap la dgn tisu ape sume, tgg drah tu kering sikit, tmpal la dgn plaster.
waaaa ;(

tp kojaaap yooo. hahaha. pastu dh okay balik. hahaha. disebabkan Ady take over my PC, aku take over his lappy.
bermain main dgn webcam nyeeee dan terhasil lah seni seni ini. lol
PC invader. grrr
hehhhe ;p
plaster sudaaa, tp still denyut denyut ;(
ngoong
*weeeee :D
last last dikBu jadi mangsee. haha

puas main ape sumee, aku pon mcm tak larat dh, menahan sakit ape sume. Ady pon pulang ke rumahnyeee.
byeee, nnt siap kan exercise yg cikgu bagi tu okayy. mlm esok bfore 3am submit kt cikgu. haha

ni baru separuh je ni, ade banyak lagi seni seni yg tidak diupload di sini. haha.

Ady balik je, aku update blog sikit and terooos tidooo.
sahur tetap tak bgn. hehhe :D

I cant go any further than this, I want you so bad its my only wish
- Meet Me Halfway, Black Eyed Peas

2 extra blabbing on "bleeding"

Dann Chafid on September 9, 2009 at 1:53 AM said...

hahaha.
submit before 3AM ye?
HAHA! sumpah cikgu tuition ni cool.
HAHAHAHA :P

Amira Zafirah on September 9, 2009 at 10:50 PM said...

well, kwn cikgu pon cool jgk okay. hahaha

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal