January 15, 2010

so random

blabbed by Amira Zafirah at 1/15/2010 02:39:00 AM
since they blog about this, guess I blog about it too. haha

went to college today, as usual. nothing much about it.
except for one thing.

first time for this semester, I skipped a class.
ngeehhhe.

blame class Law ar dowwww. bosan gileeee bai. imagine, nk study law pukul 2pm. mmg tak la kan. time cmtu adalah time time kemuncak untuk membuteeeeeeeeeee.
nak nak pulak dpt lecturer yg sukeeeeeee je dia bebel sorang sorang. pantang dengar student cakap sikit, nnt dia bsing
'eh, kamu semua jangan cakap ye. biar saye je ckp. dgr saya ckp'

ya rabbi, puan ingt puan ckp tu best keh? hahhaa. i mean, be considerate la kan. 100% nk dgr dia bebel without fail mmg tak lah. kene la buat something else jgk en.
haihyoo. tp nk buat camnoo, redha je lah. hopefully it'll be better soon

eh. sudah. motif cite pasal class Law. so very out of the topic taaaw.

moving on.

ape tadi eh? haaaaaaaaaaa. skip class en.
okay, dh class law tu aku ngantok yang hamat, ya rabbi, ngantok gileeee gileee punye lah. lahanat punye setan kan. betenggek kt mata aku.
aku pon mintak izin dgn Luqman, hehhe. kene mintak izin, kalau tak nnt Maman bising seyy aku skip class. Maman ckp okay, baruu okay. haha.

dh Maman pon tengok muke aku sekse semacam je en dgn muke ngantok rupe itu, Maman pon kate balik lah. tp, bukan aku balik pon. aku singgah umah Oya. hahhaa.
tido kt umah Oya nikmat seyyyy. mmg tapayah nk buat ape dh. masuk je rumah dia, aura tido tu mkin menjadi jadi, makin ngantok lagi lah.
so, sesampai je rumah Oya, masuk bilik dia, baring kt tilam dia, pelok patong froggy dia. maka teros lah, 'sadaqallahulazim'

tapi tak lame maneeee pon. si Danang Joyo Prakoso ngacau hakuu okayyy. ziaaaaal jeh.
rupenyee dia dgn si Mel ade kt rumah Ady. ntah hape diaong buat ntah. pastu sibok pakse pakse aku dtg join skali. malas okayy, nak tidoo. tetapi, si Prakoso ni ttp berdegil. dgn gigih nye memaksa haku dtg sane jugak.

fine. aku pon pegi leeeeh.

sesampai je ktu rumah Ady, mereka mereka semua ade lah. yang paling tak bule blah, diaorng tgh gigih tgk video pondan menyanyi. boddoo gile seyy. hahaha. suke je memasing. gelak setan je sorang sorang. hahaha
whilst me, masih lagi mengantok yang hamat. buat bodoo je, kosseee le aku nk layan pondan pondan tu menyanyi.

aku pon baring baring jap, until aku noticed kucing kucing ade sume ade kt cage belakang. ngehheee. sokkeeee !
so, aku end up ddok kt blakang main dgn kucing the whole time, UNTIL
tangan aku kene cakar dgn one of the kitten. it was a very deep cut. bleeding banyak jgk but theres no plaster or whatever. so, tekap je la kt baju smpai yg tebelah tu mcm cantum balik. pastu tekap dgn tissue pulak.
pedih bai. teros stop main dgn kucing. sakit sakit.
Mira, Mel and Dan
Dan, Mira, Ady

motiff sgt nk caption cam gitu kan. mcm la korang tak kenal sape sepolan sepolan tu. haha.
hampun, otak buntu ni. cheh. buntu katenye. haha. omgwtfbbq

and tak lame lepas tu, Mel dh sibok nk balik. kang jam pulak kan. dgn nk hntr Danang nye lagi.
Mel balik, haku pon balik lah. tangan pon dah sakit kan.

sampai rumah, plaster luke tu then teros masuk bilik. membutooooooooooo tak sesadoooo. hahaha.
cite Balqis pon tak tengok. tsk tsk tsk. sedih. tape, monday last episode. wajib tengok. ngehhe.

so, thats bout it. a very random entry for today since I dont know what to blog about.
will update soon if anything.

btw, i'm sooo super excited for this Sunday. will tell you soon. heee

ciao !


1 extra blabbing on "so random"

Qib on January 15, 2010 at 8:45 AM said...

huhu.,
x pernah wooo
ku skip kelas..
nan takot yoo..
ehh..

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal