May 17, 2009

angelina colie

blabbed by Amira Zafirah at 5/17/2009 04:22:00 AM
it Saturdayyyy.

left home around 12 something I think and went to Dann's place to fetch him up then we headed straight to this one kedai pembekal barangan kek dan biskut. haha. betol ke?
located at Kg Pandan, shoplot sebelah building IKM tu. agak best la, kedai besar luas, brng sgt terator. syok jee masuk tp sbb nye mase tu aku berdua je kott dlm kedai tu. so, mcm lengang dan bisuuu. haha. orng kedai tu aku rase at first dia mcm pelik kott kenape aku masuk kedai tu. haha. pandang lain mcm, cheh. underestimate btol. grrr. hehh ;p

pastu kitorang pgi Pavy just to parked our car kt stu. jalan kaki sampai Lot 10 sbb nk lunch kt food court stu, skali tutoooooop. sediiih sgt okayy. dh la lapau gilooo mase tuu. hangen hangen hangen. jalan la balik ke Pavy semule. then, Dann received call from Oja kate diaorng sume ade kt foodcourt Pavy.
pegi la kitorang ke situ and lepak lepak kejap. ooooh, its been ages since I met them okayyy. lame giloooo tak jumpe okayyy.
black top ; Jaja. grey shirt ; ZakiiyyOja and Dann


lepak lepak, then me and Dann decided nak pgi Curve, ayam penyeeeeet weyyyyy. lapauuuu giloo. kepale hotak pon syok je mereke nak makan ape. hehe. janji dapat makan nasik, soo bule tahan lama sikit kenyang nye kan. haha. gituuu.
roger roger Ady di rumah, konon pagi ade classs, tpi hareeeeeeem la kan nk pgi nye. membutoo kat rumah. aku pujok Ady sehabis habis nye sbb at first dia tanak ikoot. but me being as his only mami, menggunakan kuasa vito dan juga ayat ayat sentuhan dan makan hati yang mendalam, berjaya mempengaruhi nye. HA HA HA *gelak setan please.

melantak di Waroeng Penyet. oooh. heaveeeen. ayam penyet, nasi puteh and soda gembira. waaaah, mmg mak gembira sakan nok. hahahaha. ni yang rase everyweeek nak turun curve ni. semateeee nak ayam penyet. hehhe.

pastu, jenjalan cari birthday present, kak Leen suro. Dann singgah beli cupcakes, sumpah kejam. aku buat cupcakes, kau beli kat orng lain en. fine fine, okay fine. haha.
pastu, singgah cold storage. angelina colie 3 okayy. hahaha. choyy ar korang, baru 1% masing masing dah diam membisu dalam kete. ape ceeeer doww? HA HA HA. ngenggg.
cik Lala, sila jangan serang saya okay. Ady yg nak amik gmbr dgn kite taaww. sumpah kite dgn Ady hanya kawan, semata mata kawan. HA HA HA*sumpa aku gelak gilooo even aku taw korang tak faham tetibe aku ckp cik Lala. waahahahaah*


pastu, settle sume, hantar Dann balik, hantar Ady balik. so, lepak rumah. borak borak dgn Memy.

oh!

AF HAFIZ MENANG OKAYY.
mak soke nooook, sokkeeeeeee. hati mak gumbiraaaaa sekali okayyy. ooooh. Hafiz, tak sia sia aku afundi kau mase concert bile ntah. erk. kantoi tak afundi. hahahaa.

habis AF, teros bedesup fetch Ady then Pole pulak.
RHB sasaran utamaaa. Pole ajak lepak juge jee tawan tawan walaupun saya sudah sedaya upaya utk menolak ajakan nya, akan tatapi, nafsu membuak buak utk melepak. hehhhe. ayat perlu poweer.
annnd, supposedly jumpe this one person tonight. dah plan sikit punye baik, skali cancel. harus la aku hangen sebentarr, tp macam malaaaas nak fikir.
to you-know-I'm-talking-bout-you, YOU OWE ME AN EXPLANATION. not excuses okay, explanation. haraaaap maklum.

lepak lepak jam bersama orang orang biase yang tak perlu la lg nak mention sape sbb aku taw korang mesti taw en. borak borak, bahan bahan, balik lah kami.
shit. aku lapaaaa.

what? I only had ayam penyet for the whole day okayyy.
ahahaha.

ciao peeps :)

0 extra blabbing on "angelina colie"

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal