May 21, 2009

amaziing blog katenyeee.

blabbed by Amira Zafirah at 5/21/2009 12:20:00 AM
1) Copy award di atas untuk di letakkan di blog anda.
; copy sudaaaa :)

2) Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini.
*gooosh. fakta pasal dia ni lagi. hari tu kn dh bgtaw. hehe. takpe, ulang tayang. haha
; name minah ni Hamira Syafiqa. sila panggil dia Hamira. confirm dia bengang nk mati :D
; minah ni sgt la LOUD. lepak dgn dia mst sumeorng pandang, tapi takpe. aku sokeee, bule jobo lebih. haha
; oh. dia ni kan, usually jmp aku dkt college en, borak borak kejap. pastu later dia mesti ckp "okay la Mira, aku nak berak doww". hahaha. seriously, aku ni mmg bg kau feel berak eh eyqa?
; dia sukeeeeeeeee gile subang besar. hahaha. she really like hoops earing. pgi college nyah, tak menahan. haha
; dia pon single, mcm aku jugeeee. dh sibok nak boyfriend, agak mcm aku jgk la. hahaha

3) Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi sendiri.
; i looooove blogging
; kinda into photography
; really into baking and cooking
; jokes and talks sarcastic A LOT
; not that rebellious but sometimes I can be it.
; pissed off soo easily but cool down in couple of minutes. hehe
; not a spoiled brat, but I consider myself as spoiled. haha
; aku sokeeee karaokeee. hahaha. *cinta adam dan adam. HA HA HA
; sila jangan tengking aku, sumpa aku cepat sentap. haha
; sebenarnye kan, aku kuat merajoook dowww. hahahahahahahha. sumpa tak tipu. usually aku mrajok diam diam. *gelak guling guling please

4) Anda perlu memilih 10 Penerima Award seterusnya & describe tentang mereka.
; Izza Fadzlani - kwn bloggers yang paling tegar sekalii. haha
; Syasya Sharif - kwn blogger yang paaaaaaaaaling la aku rindu. Syaaaa, cepat la dtg sniiii
; Luqman - my punching baaag. nak marah cari dia, meratap hiba cari dia, segala nye lah cari dia
; Danang - noooook ku syg, hahaha. teman loneliness paling meleetz gitu uols. LOL
erk. cukop la tuuu. mak mcm kedekoooot sikit nok malam ni. hahaha

thanx Eyqa for the award :D

p/s : sila bace Syasya's entry here wajib ! hahahaha.

6 extra blabbing on "amaziing blog katenyeee."

Dancer on May 21, 2009 at 1:52 AM said...

first of all, i would like to thank you cik Mira kerana menganugerahkan award ini. Ya Allah, tak tersangka.

EH tu second la. ni first, i would like to thank Allah S.W.T ahkakakaakakakakakakakakkakak


heeeeeeeeeeeeeee i shyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy



very the shyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Amira Zafirah on May 21, 2009 at 2:34 AM said...

baru dpt awrd mcm ni dh berangan lebih.
hahahaha

Syasya on May 21, 2009 at 2:38 AM said...

lol haha izza mira haha
err mekaseh makk
!
i miss yuu too
im coming dah
date dh ade!!
jumpeee yay yay
*otak igt nak curi makan cupcakes hahaha

Dann Chafid on May 21, 2009 at 11:11 AM said...

amboi3x.
dah bagi award bagai. haha

pRincESs_N on May 21, 2009 at 12:04 PM said...

aloo mira..nice 2 meet u..

Amira Zafirah on May 21, 2009 at 1:57 PM said...

syaa
; OMG. rogeeeeer nnt okayy

Dann
; well, mak takkan kedekot dgn kau nok. haha

princess N
; hello, nice to meet you tooo (:

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal