August 6, 2008

hehhe

blabbed by Amira Zafirah at 8/06/2008 01:52:00 AM
hati sedang duka lara sebenarnya.
tapayah dinyatakan kott. salah sendiri sebab tadapat mengawal diri daripada merana.

pengakuan :
kerinduan yang teramat terhadap 2 lelaki, Abdul Qayyum dan Khairul Anuar (Pole)

hah. lega setelah meluahkan nya.
katakan lah. tidak harus merindu kepada mereka kan.
tidak harus peduli akan mereka kan.
tetapi, rasa sayang masih lagi menebal di dalam hati.
dan untuk menyedapkan hati dan terdaya untuk dilakukan adalah hanya berdoa agar mereka berubah dan persahabatan kami terjalin semula.
setidak pun,
jumpa untuk kali terakhir sebelum memutuskan untuk tidak berjumpa langung. bole?
seharian bersama mereka, menikmati keseronokan seperti dahulu.
persoalan.
boleh kah Aku meminta minta semua ini, sedangkan hati masing masing sudah ranap dibuat nasib ?

*mengeluh*

*senyum meleret*

nasib jumpe foto ini, bikin hati tergelak seketika :P

4 extra blabbing on "hehhe"

Anonymous said...

aper kna bhsa ko??
berpuitis sggh..haha..
tiru aku ek??
hwawawa..

Amira Zafirah on August 6, 2008 at 4:09 PM said...

perlu ke aku tiru kauu. haha. tak ah. bru bace blog miss fynn/ tu lah bahasa jdi mcm ni :D

aben on August 7, 2008 at 1:27 AM said...

ahha..
funny la that pic of ct..
mane u dpt eyh??
-aben.

igt lg x?
we met at smsrsplash.

Amira Zafirah on August 7, 2008 at 6:20 PM said...

ow yeh. still remember you :)
haha. i jst rndomly google images, thn ade pic tu. hahaha :D

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal