May 25, 2010

very berry day !

blabbed by Amira Zafirah at 5/25/2010 04:32:00 AM

on last Saturday, i decided to have a bonding session with my sister, kak leen.

ye la sbb mcm noticed, kitorang jarang dah berbual taw. lagi lagi last 2 weeks, i was sick ape sume. so, i spend my day dalam bilik je. siang kak leen keje, ptg dia balik, i slept, mlm bangun, kak leen dh balik rumah dia. so, mmg jarang gile bebual.

makanya, on Friday tu dah booking kak leen siap siap. tanye dia busy ke tak on Saturday tu sbb nak ajak dia jalan jalan. then dia kate free. so, ajak la dia pegi PopMyBerry nun di Subang Jaya.

actually, kitorang dh pegi, few weeks ago, but then kitorang tak jumpe kedai ni. hahaha. dah bape kali round dh kat situ, more than 5 times tau, tak jumpe jumpe jugak. last last balik.
then ntah bile ntah, my friend Fendy tu, tunjuk la the exact location of this shop.
deeeer, sbb tak masuk satu lorong ni je, teros tak jumpe. hampeh betol.

mase pegi hari tu, dalam kepale hotak ni dh macam macam fikir ni, nak tuka casing la, nak beli tu la, ni la, nak tuka scroller la, nk uograde OS berry la. hahaa. macam macam la nak. kak leen pon dh excited dah.
oops, lupe. to those who didnt know, popmyberry is a shop where they sell stuffs for blackberry only. they have almost everything you need, services also provided. those who owns blackberry should really come and spend some kaching kachingg on your berry. totally worth it.
here the link. click here and here.

so sesampai, we check out the store, okay la. not that big, just okay. kedai pon tak serabot. senang nak cari barang. and for casings mmg dia dh sort out ikot model.
yeay, found mine.

then we check on the stuff. i ended up bought new bedazzled casing for my berry and also change my scroller, again. grrr. oh, kak leen bought 2 casing, bedazzled and metal.

as for the price, quite affordable, not that expensive.
for casing they have a lot of choices, from silicone to metal, to plastics, and bedazzled. sells from as cheap as rm18 to rm 50/rm60. not really sure.
for those who wanted to change full casing, also have you know. cost around rm220. kalau nak beli part by part pon bole jugak.
i did bought the back cover, for rm60.


i didnt take much photo cost my berry was with them, as they had to change my scroller, fix my whatever, and bla bla. hahaha.
most of these photos are from kak leen's berry.

i really think i look like indian. yenna !

so, everythings done. we head on for lunch at Canai Cafe. hahaha. sape ingat lagi tempat ni? ngehheee. diam diam diam.
borak borak jap, makan ape semua. fikir fikir nak pegi mane lepas tu.

then kak leen ckp, jom pgi Sunway Pyramid. ahha, worritee.

as usual, pyramid confirm la pack. situ kn mcm sg wang sket kedai kedai dia. hahaa. well, some of it lah. maka, jalan jalan jalan jalan jalan lah kami. didnt take much photo tho, since i didnt brought my shotgun and my berry was kinda out of battery.
harap kan kak leen punye berry je lah. tu pon tak byk, sbb busy jalan sane sini. layan yana lagi.

didnt shop much since both of us spend quite a lot at popmyberry. hehe. nak buat camno, berry punye pasal. takpe la, sikit sikit. next time pegi, wanna buy some more.


we left pyramid around 6-ish i think. teros shoot bangi amik Oya dgn Ifa. hehe. mlm ade plan lagi.

dah, next entry pleaaasee (;


2 extra blabbing on "very berry day !"

Azleen on May 25, 2010 at 8:09 AM said...

betol lar.. lama giler kita x boarak... kan asik dok atas jer.. btw mmg best gilak kedai berry tu... nnti mesti pegi lagik..
and timakaceh lar bwk pegi sunway pyramid..lama giler x pegi saner..
"i really think i look like indian."
k.leen gelak guling2...agak laa....

Amira Zafirah on May 27, 2010 at 3:16 PM said...

tu la, nk pgi lagi. nk beli silicone cover lagi. hahaha.
kaaan, macam kelsss sikit kan. oh tidaaak, haha

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal