May 17, 2010

masquerade

blabbed by Amira Zafirah at 5/17/2010 06:48:00 PM

hello hello, hey hey !

sorry semalam tak dapat nk update sebab macam ter-emo lebih. so macam sakit nye hati, geram nye jiwa, rabak nye perasaan. chey chey chey, metafora agak melampau. lol

anyway, gotta admit that ini adalah entry lapuk, but you guys will never know pon kan.
okay, now you know cause i just said it, okay. setupid la you ni mira. whathheee whattheeee. haha

now, lets get goin.

this was on last few weeks, totally cant remember when.
it was an Annual Dinner for Talisman, and oil company which is kak Leen currently attached to. senang cite, ni annual dinner office kak Leen. hahaha. kan senang, ni bebelit sane sini, konon nak bg ayat interesting la. poyo gile

it was held at Renaissance Hotel and the theme was Masquerade.
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay, can wear mask. woohooeee !

actually it was a last minute plan taw, at first kak Leen tanak pegi then ntah macam mane, tibe tibe dia nak pegi pulak. so, she drag me sbb her husband nk jaga the kids. tu la yang aku pegi, jadi driver je sebenarnyee, and tukang amik gambar. hahaha.

before nak pegi tu, awal awal dh ckp kt kak Leen, 'kalau orang tanye Ya sape, ckp je kite cousin okay. malas la nk ckp kite sisters, nnt orng byk tanye'.
hahhaa. kak Leen gelak jee. serious duh, malas gile nk jwb the same question
; are we real sisters?
; is she younger than you?
; how come you guys looks different?

deeer, kakak aku yang bantut, kitorang semua memang plus size. ahhahaha. kak Leen sorang je muke mcm cine sikit, yang lain semua muke pure melayu. hahahha

makanya, kak leen pakai baju kebaya and mask tu pon dpt free, and my mask tu pulak baru je beli couple hours ahead dkt curve. haha. janji adoo mask, dah kire masquerade la kan.

it was fun and great event. everybody came with such masks. cantik cantik okay. ade jugak yg fully dress up with costumes and stuff. what a great great corporate function.
food was okay tu, makan style omputih, telaaaan je lah. hahaha. sikit tu, sikit ni, ciput tu ciput ni, name bukan main panjang. haha.

we were entertained by Atilia and Ferhad. both of them were great !
me and kak Leen went crazy over Ferhad. awwww, we both like him tho. macam, aaawwwww. sukeee sangat sangat lah.
Ferhad is such a great entertainer, speak fluent in both malay and english, so mmg tade hal punye lah. his energy was awesumeeee, songs were good, everything was greaaaaat.

enough reading, lets enjoy what we have here.

malas la nak letak caption satu satu. hahaha. a picture worth a thousand words kan, so malas malas. you do your own captions lah. hehhe.


event ended at almost midnight. cadang nye nak lepak lepak lagi, tapi mak dh bising suro balik. she afraid that i'll be driving alone at night, sbb kak Leen tido rumah mertua dia.
alaaa, chill la. mcm tak biase. haha. lol

it was a great event. hopefully it'll be even better next year (:

4 extra blabbing on "masquerade"

eyqa myqa on May 17, 2010 at 8:06 PM said...

sape lelaki mat salih yang besar gadang tu miraaa ? =D

Amira Zafirah on May 17, 2010 at 11:54 PM said...

hahhaha. kawan kakak aku leee, lupe pulak name dia sape.
dia peminat setia cookies aku. haha

izza the PINKERTON on May 18, 2010 at 12:51 AM said...

BAGUS DAH RETI HAPDATE. bahahaaha

Amira Zafirah on May 18, 2010 at 2:15 AM said...

hahaha. i dah rajin la weyy :D

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal