November 8, 2008

weird gathering

blabbed by Amira Zafirah at 11/08/2008 10:56:00 AM
hehhe. entry dah berzaman okay. tak kire tak kire. nak update jgk.
huwm.
haaa. on Thursday, Oct 30th kott, I went out wth Pole. *fuyyyyyyooooo. kan kan kan. hahaha
to be frank, its was fuckingly annoying. He was like so sarcastic so so, kejaaaaaam taw. dia kacau kacau kacau, smpai kite nangis. haaa. tp Pole tataw kite nangis, sbb kita nangis diam2 mase dalam wayang. hehe.
mane bule nangis dpn dia, jatuh standard babe. haha. Mira kn dah strong. eeeccchheee :D

It was a gathering because, everyone one is under one roof. Chin and Biha pun went out jgk that day, joined by Ady on the evening. and and and Qayyum was there too okay. tapi, tak jumpe poon. haha. oh Pavilion, nasib la kau besar. hahaa. kejaaaam. tp kalau terjumpa pon no hal kottt. waaaaah. kooonon. haha. so, tu lah. it was annoyinggg sgt, but still okay la. No regrets. Maybe its me who felt damn annoying by him sbb dh lame tak lame dgn dia.

:)


p/s : I drove to Pavilion by myself weyy. hahaha. peak hours tuh. ye ye, jakun en, kau susah ape :D

4 extra blabbing on "weird gathering"

lily lotus on November 8, 2008 at 2:09 PM said...

clap2! berjaya drive gi pavilion ;)

ezan alia on November 9, 2008 at 11:29 AM said...

pole dah gemuk! hahahaha.

Amira Zafirah on November 9, 2008 at 10:12 PM said...

lily ; oowww yeh !

ML Amnesia on November 13, 2008 at 4:30 PM said...

ezan,
i terasa tau.
jgn panggil dia gemuk selagi perut dia ta buncet mcm i.
ahha!

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal