November 9, 2008

Alhamdulillah

blabbed by Amira Zafirah at 11/09/2008 01:53:00 PM
Saturday, Nov 8th, 2008.

the Best.

left the house around 5pm, went off to KLCC wth Chin and Ady. lepak lepak. my mood was not very good. PMS. Ady takot. hehhe :D
walked to Pavy, jumpe Amer. my god. I miss this guy. he's my schoolmate. no picture taken, sedih je. PMS la. voddo. haha.

walked and walked and boooored. Mel text, so, jumpe Mel and his friends. lepak dkt Dome :)
lawak dow lepak dgn diong. obses with Beyonce new VM, Single Ladies, fahal steps tu. tercabar mak nyah. haha.
Mel is the one with hat, and those two are his friends. heee, best okay. haha.
oh. I'm bored with Jordin Spark, nak jd Ugly Betty pulak. haha :P
Chin the bebeh. haha.

Chin call Pole and he said he's at Starbucks, KLCC. together with Yum and their friend, Malik. alamak. kitorng mmg la nak kene jln balik KLCC sbb I parked my car dkt sane, and Chin nak jmp Pole.

OH. DEMN.

I was like, tak tentu arah. haha. tanak ar cite. maluuuu *blushing*
Ady, diam okay. ssssshhh. hahaha.

lepak la kt Starbucks, with Qayyum. fuyh. huwm. urm. hmm. erk. uuurrrmm. haih.
*lalalalala*
speechless.

I felt ; *lalalalala*

lepastuu, haha. passss.

diaorng dtg KLCC naik train, aduyai. takpe la. Aku pun mmg nk pg area BTR, nak amik laptop. AGAIN, another laptop!
and luckily, I drove GEN 2, so, hangkut la sume. haha. 4 guys at the back, I drove and Chin dduk sblah. lepak lg kt RHB :)

dah la. tanak cite. tabule cite.
tamaw tamaw tamaw

Saya sudah berjumpe dgn Qayyum dan lepak semeja dan berbual.
ini pun sudah lebih dari cukup.

after 1 year, setahun babe. One year, I've suffered.
to be frank, its not easy for me.
SO VERY NO EASY AT ALL.
and, I'm quite sure its not easy for him too.

but, I tried my best and thank Yum, lembut jugak hati keras tu ;)

No hopes, no expectation.
Jmp bertegur, pandang muke senyum.
sudah lebih dari cukup.

saya tak minta kita rapat mcm dulu, saya tak minta kita serapat mcm dlu. saya tak minta kita bersama mcm dulu.
yang saya minta, kite bertegur mcm dulu, kita kawan.
itu sahaja. tak banyak kan.

again, I'm not gonna reveal anything, cukup la siapa yang tahu.

Abdul Qayyum ; terima kasih. thank you sbb mencuba utk berkawan :)

tu Qayyum. dia tanak amik gambar so, better dont lah kan

Chin, thanx for the hug. Thanx for being there and understand me eventhough you dont like it. oh, Ady, you too. Sorry, I dragged you and sorry,I high semalam, like really.


and,
Yum text ckp Happy Belated Birthday :))

untuk sekian kali, sumpah dengan nama Allah,
Saya gembira, saya bersyukur.
Alhamdulillah, doa aku dimakbulkan.

*mata pejam*

p/s : oh Pole, I love you lah. HA HA HA

8 extra blabbing on "Alhamdulillah"

Syaa on November 9, 2008 at 9:27 PM said...

im glad ya happy babe after all...
:)

do write more heeeee

ady on November 9, 2008 at 11:17 PM said...

yes yes yeay. sayalah ady!.
btw mira. im happy for u.
naahh. its ok. im having fun jugak kot :)


ahahhahaa

*biarlah nak market jap :P

Amira Zafirah on November 9, 2008 at 11:19 PM said...

OMG OMG OMG
ady cmnt my blog okay
hahaha.

:D

thanx ady.

Anonymous said...

omigodomigod!!i like this entry oke!!!
weeeee...

im so happy for u..
asl lak aku tak ske..
ske jer noks...

Amira Zafirah on November 10, 2008 at 2:24 PM said...

ow yeh. suke eh? HAHA.

eh, why you like this entry eh?

eyqa myqa on November 10, 2008 at 3:35 PM said...

deyh!
jmpe kekasih lame eyh!
haha.
aku happy utk ko miera!

Anonymous said...

i like because my pic look so CUTE!!
hahaha..
and mcm laen r dr entry2 laen..
hahaha..
ader perubahan ceria ckit...
balik2 dlu cte frust..
skunk ader kabar gembira..
:D
shit..
aku dh ngarot..

Amira Zafirah on November 14, 2008 at 12:42 AM said...

gheee. kau kn mmg cute *pfffttt.
hehe. yeh. ade kabar gembira. waaaah.
eveyrthngs started to get normal, as is should be.
of course i'm happy.

heyy, I dont you ngarot okay. I think you jst said wht you really wnt to :D

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal