December 28, 2009

Day 2 - Nikah and Mustafa Centre

blabbed by Amira Zafirah at 12/28/2009 02:00:00 PM
i had to woke up super early cause there were like 20 people in the house and theres only 1 bathroom.
imagine kalau bangun lambat, gigih kan nak que nk mandi ape sumeee. uuyy, tak kosseee. jadi, on the night before tu aku mmg dh pesan kt mak Ady to kejut aku awal2 sbb aku nak mandi siap siap ape sume. senang kan, nnt tade la rebot rebot ape sume.

pkol 6am lebih gituu aku dh siap dh, kejot kn Ady bangun, dgn adik dia skali, Aimi ape sume. kitorang sume pon siap siap sume then teros pgi cari breakfast.
we went to Woodland Mart. sini mcm like ade food court, few shops, ATM machines, 7eleven, mcD.
kitorang breakfast kt a place called Fork and Spoon. sedab seyyy all the foods. dah la cantik, bersih sume en. mmg dh taraf food court KLCC dah taw. nak makan ape sume kene fkir dlu, is it worth it with the price. cause mase aku pgi ni rm1= SG$2.50. lebih kurang gituu la.

together with drink, it cost me around SG$5

selesai makan ape sume, kitorang pon jalan balik rumah tu. and then, aku dah lupeeeee ape kite buat. hahahaha. memory lost la seyyy. sorryyy.
sbb tgk gmbr pon tade ape sgt, so mybe we did nothing la kott. ntoh. hahaa.

petang nye ituu, ade majlis akad nikah. so, agak busy la sume orng turun bwh ape sume, tolong tolong ape sume kan. mase ni lagi ramaaaaaai lagi relatives Ady yg sampai. sume pon dh makin busy. jadi makanya, pepandai la bwk diri.
yg paling best nye, hakuu tak bwk bju kuurng okayy.haha. bwk la tp satu jeee, tu pon for majlis bersanding ape sume kn, which on the nxt day nye pulak.
jadi nak tanak, aunty Ady lend me her baju kurung. aiyoooooo, malu seyyyyy. hahahaha. pinjam la baju aunty tuu for few hours kan, bile dh malam sikit, aku rimas, teros tuka baju balik. hahhaa.
sokeee je kan.

bile dah selesai segala sume, malam nye ade pulak acara marhaban. best sgt okay marhaban dia,, bkn mcm kite kt KL la. lain sket style dia. siap ade music instrument sumee. syok laaa.
at first mase marhaban ni, aku dh naik rumah dh, siap pakai bju tido dh ape sume. skali, mak ady cari aku deeee. suroh nye jgk aku turun bwk. haku ni haaa, dgn selambanya amik sweater, kasi cover sket, kepala sarung hoodies. hahaha.
fdh ornag marhaban kan, tak snonoh la kite cm gitu jeee. so, nampak la sopan sket. hahah.
they called this sup tulang. erk?

and yang this one, aku tataw mase bile. whether siang nye or malam, ramai ramai pakai inai. dorang buat yg henna tu la. sokeee la kan sume sume conteng tangan memasing.
berangan tatto segala. takbule blah okayy. hahhaa

and malam nye ni, aku tdo awal taw. dh kate siang nye pon bangun awal jgk kan.
tp tetibe ntah pkol bpe, dlm 2am mcm tu kott. mak Ady kejotkn aku, then suro siap siap. diaornh nk pgi Mustafa Centre.

this place open for 24hours. they said its like Mydin la kt Singapore. okay la barang barang dia. some of the stuff were cheap tho.
kene pepandai buat comparison la dgn harga kt KL
muke mmg bru bgn tidooo

spend like 2 hours kt situu. then off to home.

mase ni dh tak sedar ape dah. ngantok yg hamat. smpai je kt rumah, tmpt tido kitorng dh kene serbu. so, kene la cari tempat lain which was nowhere. haha.
end up aku tido dgn Aimi skali, where mak cik dia bentang kang comferter ape sume. haha.

3 extra blabbing on "Day 2 - Nikah and Mustafa Centre"

Qib on December 28, 2009 at 2:49 PM said...

gilak murah la jugk, rm 1-$2.50
hehe




:) nmpk best gilak.
have fun ya

sairulsadiqah on December 28, 2009 at 9:48 PM said...

mustafa ni byk gile kwot cawangan dye
mustafa cafe la
then ade cm kedai hp dye
mydin pun kalah

Amira Zafirah on December 28, 2009 at 10:41 PM said...

pinqib
; yup, was having loadds of fun. heee

sai
; haaa, tu lah. but i'm not that interested with it lah

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal