April 1, 2010

its me, again

blabbed by Amira Zafirah at 4/01/2010 01:48:00 AM
hey, its me again :)

i am currently in the state of boredom to the maximum, even though I know that final is in less than 3 weeks, and I havent done any revision for any subject, AT ALL.
yeay me !

so, lets get random again.

ade la this one time kitorng borak borak taw. then masing masing mengeluarkan statement tak sangka. HAHA.
Nu suke lelaki ade bulu bwh pusat, Oya suke lelaki yg mcm injured, and Nadia suke guys yg kaki pukul. whattheeeee??? HAHA

dong hae oppa, sarang hae !
sape yg gile Korea tu, taw la ape bende kaaan. hahaha

ini Nasrun, tapi panggil je dia Penyu, sbb dia mmg mcm penyu pon. hahaha. mase ni dia gado dgn gelfren dia, Wani. gado gado manjeww gituuu. hahaa. gigih buat note bagai, tp tak lakuu pon. HAHA

presenting, Thossai Tissu by BRJ. sedab seeyyy. confirm ! hari tu offer Ady suro makan, then dia tanak. sombong kate tak makan thossai. pastu bile sekali dah rase, teros sukeee. last last dia yg habis kan. hahaha.

cube kire ade berapa kepale? yup. 5 kepale means ade 5 orang at the back seat of my Lola. imagineee. HAHA

this is actually dashboard kereta taw. I saw this mase dkt college, tataw la kete sape. hahaha. habis la kalau tuan dia taw i've blogged bout it. well, looks, eeerr, nice? dah mcm fake pink garden. hehhe

presenting, the largest cat I've seen so far. Junior, its Leen's cat. so big I tell you. weight about 7kg. mad heavy seyy

suatu petang di Alamanda, jalanjalan dgn Oya. tengok tengok kedai henfon. konon nye aku nak cari henfon murah murah sbb nak pakai no celcom pulak. budget aku dlm rm70 je taw.
so, aku point la akt phone Nokia yg lame stok mcm bule baleng hanjeng. Oya tanye la orng tu, then orang tu ckp harga nya rm100.
Mira : hish. mahal dow. aku bajet rm70 je
Oya : agak laa, bule dpt lagi murah kot
Mira : baik aku beli baju
so, kitorng pon continue la jalan jalan lagi. sampai la aku nampak phone slide Sony, color pink okay. cantek gileee.
Mira : Oyaaa, phone tu canteeeek. pink seyyyy. naaaaaak.
Oya : agak laa, cantik jugak
Mira : eh, kau rasa bape eh?
Oya : oh, dalam rm650 camtu kot.
Mira : laaa, rm650 je. murah sey
Oya : *&%$#@#$%
HAHAHA. bongok tak. macam tapenah belajar math je kan. ahaha

thats exactly how I look like when I'm excited to max. haha. was driving Suzuki Swift at that time. thanks to Fendi. OMG. Swiftttt, my dream car taw !

this banana ar, so big and looooong I tell you. err, dont get me wrong please. LOL

kak Leen bbm-ed me this picture. omaigod. i've always wanted a bright pink luggage. nak !

eh, today April 1st kan? means, its April Foools !

okay, I got prank already.

"@amirachaos, where r u? :(
that tweet was from Ady

and I replied
"@adyadzmi ade jeeee. knpe?
followed by
" @amirachaos im sad, hurmmm :((
and I was soo worried, so I called him
Mira : hellooooooo
Ady : hhhmmm *suara mcm orng tgh nangis
Mira : kenape nyeee?
Ady : *sobbiingsss* *snorting*
Mira : eh, kenape ni, jangan la nangiss. you're okay?
Ady : i'm okayy *sobssss
Mira : laaa, kenape ni, sapee buat you?? jangan la nangis
Ady : *sobsss* taaak, i nak ckp ni. April's fool. you got prank !
Mira : whattheeee, siooooooooot !

first prank seyy, got that around 1am. nyampah !

dah la. off to bed. ciao !


3 extra blabbing on "its me, again"

Aiza Hanis S. on April 1, 2010 at 2:22 AM said...

nadia punye lelaki paling tak boleh bla. hahaha ckp ngn oya suke laki mcm injured? kalo pakcik yg kt cafe yg salu angkat pinggan tu tmasuk skali takkk? :DDD

ZanaShariff on April 1, 2010 at 4:01 PM said...

ohh donghaeee <3
haha

Amira Zafirah on April 1, 2010 at 5:37 PM said...

aiza
;ngok la you ni aizaaaa. hahah

zana
; heee, sarang hae ;p

Related Posts with Thumbnails
 

Little Voice Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal